Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Hva mener dere? Er barn i 3 og 4 klasse modene nok til å se på det? Jeg mener de er for små. Anonymous poster hash: b1e74...355
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Var noen i klassen til min som drev med det tidligere, min syns det var alt for skummelt 3/4 klasse. De som så på det er de samme barna som har adferdsvansker i klassen... Viktig at gutta er tøffe visst.... Anonymous poster hash: c65ec...fb2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Det er jo faktisk det som fasinerer meg og, det er jo nettopp barn med problemer som ser på slikt og spiller voldelige spill. Anonymous poster hash: 19df0...50b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Det er overhode ikke voldelig, skummelt ja, men ikke voldelig. Spillet er anbefalt av barnevakten.no Min sønn i 4 klasse spilte dette og har overhode ikke adferdsproblemer. Han er snill og god og presterer godt på skolen Anonymous poster hash: 40084...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå