Gå til innhold

Teit av meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min hadde bursdag igår. TO personer sendte mld igår og sa gratulerer med dagen.. Ingen av mine søsken, faren min (farmor og mormor husket på da), to av mine nærmeste venninner som er gudforeldre and the list goes on.. Og familien er relativt stor. La ut en liten status på fb og de "likte" den bare. Tenker det er naturlig at de NÆRMESTe

bryr seg? Hun ble to år.

 

Anonymous poster hash: 83304...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs?

Bare bestemor og farmor som gratulerer her også.

De kommer jo i bursdagen og gratulerer da.

Sorry men du virker alt for nærtagen.

Hva føler du at det betyr? At de ikke bryr seg?

Du kommer til å være snurt for MYE i mange år.

Om de ikke gidder komme i selskap eller gir barnet oppmerksomhet når de treffes kan du bli skuffet.

 

Anonymous poster hash: ac381...417

Skrevet

Du er ikke teit nei! Jeg hadde også blitt lei meg :(

Skrevet

Skjønner at du ble skuffa 😢

Det hadde jeg også blitt.

 

Men du, grarulerer med 2 årsdagen til barnet ditt 🇳🇴

 

Anonymous poster hash: 328df...281

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, klart man blir litt skuffa når de ikke sender en melding eller ringer og gratulerer.

Skrevet

Er du seriøs?

Bare bestemor og farmor som gratulerer her også.

De kommer jo i bursdagen og gratulerer da.

Sorry men du virker alt for nærtagen.

Hva føler du at det betyr? At de ikke bryr seg?

Du kommer til å være snurt for MYE i mange år.

Om de ikke gidder komme i selskap eller gir barnet oppmerksomhet når de treffes kan du bli skuffet.

 

Anonymous poster hash: ac381...417

Koster det mye å sende en mld? Eller Facebook mld siden de alt er innlogget? Neppe. Mulig jeg er nærtagende ja, min egen mor gadd ikke engang komme i barnedåp til min eldste. Det henger fortsatt igjen 7 år etterpå. Slike dager anser jeg som litt viktige. Hadde blitt skuffet om ingen sendte meg melding på min bursdag..

 

 

Anonymous poster hash: 83304...c9c

Skrevet

Skjønner at du ble skuffa 😢

Det hadde jeg også blitt.

 

Men du, grarulerer med 2 årsdagen til barnet ditt 🇳🇴

 

Anonymous poster hash: 328df...281

Tusen takk :)

 

 

Anonymous poster hash: 83304...c9c

Skrevet

Vi får ikke mye gratulasjoner på dagen til min datter heller, men slekta stiller i bursdagsselskap og gratulerer da. Har aldri tenkt at det er feil. Mormoren hennes sendr alltid kort da, det er veldig koselig!

 

Gratulerer du alle barn i familien når det er deres bursdag, da?

 

Anonymous poster hash: c748d...5b5

Skrevet

Vi får ikke mye gratulasjoner på dagen til min datter heller, men slekta stiller i bursdagsselskap og gratulerer da. Har aldri tenkt at det er feil. Mormoren hennes sendr alltid kort da, det er veldig koselig!

 

Gratulerer du alle barn i familien når det er deres bursdag, da?

 

Anonymous poster hash: c748d...5b5

I min nærmeste ja? Tantebarn får alltid hilsen og gave, de bor langt unna.

 

Anonymous poster hash: 83304...c9c

Skrevet

Koster det mye å sende en mld? Eller Facebook mld siden de alt er innlogget? Neppe. Mulig jeg er nærtagende ja, min egen mor gadd ikke engang komme i barnedåp til min eldste. Det henger fortsatt igjen 7 år etterpå. Slike dager anser jeg som litt viktige. Hadde blitt skuffet om ingen sendte meg melding på min bursdag..

 

 

Anonymous poster hash: 83304...c9c

Nå forstår ikke hun på to dette.

Og som jeg sa å ikke stille i selskap er lov å bli skuffet over.

Nå spør du jo om det er teit, jeg svarer på ditt spørsmål at jeg synes det er litt nærtagende.

Hvorfor folk ikke gidder å sende melding når de ER på FB må du nesten ta med de.

Å stille de spørsmålene til meg gir ikke svaret.

 

Anonymous poster hash: ac381...417

Skrevet

Har jenta på 2 år Facebook? Prater hun ofte i telefonen og skjønner det? Eller er du sur for at de ikke gratulerte DEG?

 

Tror du jenta på 2 år gikk og venta på telefon fra mormor? Eller la seg skuffet fordi farmor ikke sende melding på Facebook?

 

Ringer du selv når dine tantunger har bursdag? Hva med barna til de som er gudmor til din datter, ringer du hvert år til dem og gratulerer på dagen?

 

Neste år bør du invitere til familieselskap på dagen datteren din har bursdag. Da får både hun og ikke minst du oppmerksomheten du trenger.

 

Regner med dere skal ha selskap snart og da gratulere man og gir gave.

 

Anonymous poster hash: 2684b...566

Skrevet

Joda, de kunne godt sende en melding, men jeg hadde ikke giddet å bruke energi på om de ikke husker det.  Jeg må innrømme at i den travle hverdagen er det ofte jeg kommer på sånne ting en dag eller to for sent, jeg også.  De tenker vel at de gratulerer og alt det der i selskapet da eller at jenta er for liten til å skjønne sånne gratulasjoner ennå.

Skrevet

Forresten, det du spør om er om det er teit av deg.  Svaret er "Nei, du må få lov til å bli lei deg for det du vil.  Men det er teit om du legger altfor mye energi i dette"

Skrevet

Synes du tar av litt her.



Anonymous poster hash: a08f2...a6f
Skrevet

Koster det mye å sende en mld? Eller Facebook mld siden de alt er innlogget? Neppe. Mulig jeg er nærtagende ja, min egen mor gadd ikke engang komme i barnedåp til min eldste. Det henger fortsatt igjen 7 år etterpå. Slike dager anser jeg som litt viktige. Hadde blitt skuffet om ingen sendte meg melding på min bursdag..

 

 

Anonymous poster hash: 83304...c9c

Hvis mamma ikke hadde giddet å være med i mitt barns dåp tror jeg at jeg hadde kutta henne ut..

 

 

Anonymous poster hash: 524ad...700

Skrevet

Koster det mye å sende en mld? Eller Facebook mld siden de alt er innlogget? Neppe. Mulig jeg er nærtagende ja, min egen mor gadd ikke engang komme i barnedåp til min eldste. Det henger fortsatt igjen 7 år etterpå. Slike dager anser jeg som litt viktige. Hadde blitt skuffet om ingen sendte meg melding på min bursdag..

 

 

Anonymous poster hash: 83304...c9c

Hun gadd ikke, eller kunne ikke?

 

Synes det er teit å bli skuffet. Kan ikke se at de skal måtte sende meldinger til og gratulere. Jeg selv har bare en niese og hun husker jeg alltid på, men så er jeg både søster og bestevenn med søsteren min (er bare 9 mnd mellom oss og alltid går i samme klasse osv), men det er ingen i min familie (utenom tanten min som ikke blir invitert i selskap) som sender sms eller ringer for å gratulere. Legger jeg ut status på trynefaktorboka, og får liker, så tror jeg ikke jeg ville tatt det ille opp.. Er det sånn at du bor et stykke unna familien og mener at du derfor er litt utenfor generelt?

 

Anonymous poster hash: 97de2...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...