Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Datteren min hadde bursdag igår. TO personer sendte mld igår og sa gratulerer med dagen.. Ingen av mine søsken, faren min (farmor og mormor husket på da), to av mine nærmeste venninner som er gudforeldre and the list goes on.. Og familien er relativt stor. La ut en liten status på fb og de "likte" den bare. Tenker det er naturlig at de NÆRMESTe bryr seg? Hun ble to år. Anonymous poster hash: 83304...c9c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Er du seriøs? Bare bestemor og farmor som gratulerer her også. De kommer jo i bursdagen og gratulerer da. Sorry men du virker alt for nærtagen. Hva føler du at det betyr? At de ikke bryr seg? Du kommer til å være snurt for MYE i mange år. Om de ikke gidder komme i selskap eller gir barnet oppmerksomhet når de treffes kan du bli skuffet. Anonymous poster hash: ac381...417
Violeta Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Du er ikke teit nei! Jeg hadde også blitt lei meg
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Skjønner at du ble skuffa 😢 Det hadde jeg også blitt. Men du, grarulerer med 2 årsdagen til barnet ditt 🇳🇴 Anonymous poster hash: 328df...281
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Skjønner deg godt jeg, klart man blir litt skuffa når de ikke sender en melding eller ringer og gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Er du seriøs? Bare bestemor og farmor som gratulerer her også. De kommer jo i bursdagen og gratulerer da. Sorry men du virker alt for nærtagen. Hva føler du at det betyr? At de ikke bryr seg? Du kommer til å være snurt for MYE i mange år. Om de ikke gidder komme i selskap eller gir barnet oppmerksomhet når de treffes kan du bli skuffet. Anonymous poster hash: ac381...417 Koster det mye å sende en mld? Eller Facebook mld siden de alt er innlogget? Neppe. Mulig jeg er nærtagende ja, min egen mor gadd ikke engang komme i barnedåp til min eldste. Det henger fortsatt igjen 7 år etterpå. Slike dager anser jeg som litt viktige. Hadde blitt skuffet om ingen sendte meg melding på min bursdag.. Anonymous poster hash: 83304...c9c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Skjønner at du ble skuffa 😢 Det hadde jeg også blitt. Men du, grarulerer med 2 årsdagen til barnet ditt 🇳🇴 Anonymous poster hash: 328df...281 Tusen takk Anonymous poster hash: 83304...c9c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Vi får ikke mye gratulasjoner på dagen til min datter heller, men slekta stiller i bursdagsselskap og gratulerer da. Har aldri tenkt at det er feil. Mormoren hennes sendr alltid kort da, det er veldig koselig! Gratulerer du alle barn i familien når det er deres bursdag, da? Anonymous poster hash: c748d...5b5
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Vi får ikke mye gratulasjoner på dagen til min datter heller, men slekta stiller i bursdagsselskap og gratulerer da. Har aldri tenkt at det er feil. Mormoren hennes sendr alltid kort da, det er veldig koselig! Gratulerer du alle barn i familien når det er deres bursdag, da? Anonymous poster hash: c748d...5b5 I min nærmeste ja? Tantebarn får alltid hilsen og gave, de bor langt unna. Anonymous poster hash: 83304...c9c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Koster det mye å sende en mld? Eller Facebook mld siden de alt er innlogget? Neppe. Mulig jeg er nærtagende ja, min egen mor gadd ikke engang komme i barnedåp til min eldste. Det henger fortsatt igjen 7 år etterpå. Slike dager anser jeg som litt viktige. Hadde blitt skuffet om ingen sendte meg melding på min bursdag.. Anonymous poster hash: 83304...c9c Nå forstår ikke hun på to dette. Og som jeg sa å ikke stille i selskap er lov å bli skuffet over. Nå spør du jo om det er teit, jeg svarer på ditt spørsmål at jeg synes det er litt nærtagende. Hvorfor folk ikke gidder å sende melding når de ER på FB må du nesten ta med de. Å stille de spørsmålene til meg gir ikke svaret. Anonymous poster hash: ac381...417
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 Har jenta på 2 år Facebook? Prater hun ofte i telefonen og skjønner det? Eller er du sur for at de ikke gratulerte DEG? Tror du jenta på 2 år gikk og venta på telefon fra mormor? Eller la seg skuffet fordi farmor ikke sende melding på Facebook? Ringer du selv når dine tantunger har bursdag? Hva med barna til de som er gudmor til din datter, ringer du hvert år til dem og gratulerer på dagen? Neste år bør du invitere til familieselskap på dagen datteren din har bursdag. Da får både hun og ikke minst du oppmerksomheten du trenger. Regner med dere skal ha selskap snart og da gratulere man og gir gave. Anonymous poster hash: 2684b...566
Yellow Brick Road Skrevet 7. april 2016 #12 Skrevet 7. april 2016 Joda, de kunne godt sende en melding, men jeg hadde ikke giddet å bruke energi på om de ikke husker det. Jeg må innrømme at i den travle hverdagen er det ofte jeg kommer på sånne ting en dag eller to for sent, jeg også. De tenker vel at de gratulerer og alt det der i selskapet da eller at jenta er for liten til å skjønne sånne gratulasjoner ennå.
Yellow Brick Road Skrevet 7. april 2016 #13 Skrevet 7. april 2016 Forresten, det du spør om er om det er teit av deg. Svaret er "Nei, du må få lov til å bli lei deg for det du vil. Men det er teit om du legger altfor mye energi i dette"
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #14 Skrevet 7. april 2016 Synes du tar av litt her. Anonymous poster hash: a08f2...a6f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #15 Skrevet 7. april 2016 Koster det mye å sende en mld? Eller Facebook mld siden de alt er innlogget? Neppe. Mulig jeg er nærtagende ja, min egen mor gadd ikke engang komme i barnedåp til min eldste. Det henger fortsatt igjen 7 år etterpå. Slike dager anser jeg som litt viktige. Hadde blitt skuffet om ingen sendte meg melding på min bursdag.. Anonymous poster hash: 83304...c9c Hvis mamma ikke hadde giddet å være med i mitt barns dåp tror jeg at jeg hadde kutta henne ut.. Anonymous poster hash: 524ad...700
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #16 Skrevet 7. april 2016 Koster det mye å sende en mld? Eller Facebook mld siden de alt er innlogget? Neppe. Mulig jeg er nærtagende ja, min egen mor gadd ikke engang komme i barnedåp til min eldste. Det henger fortsatt igjen 7 år etterpå. Slike dager anser jeg som litt viktige. Hadde blitt skuffet om ingen sendte meg melding på min bursdag.. Anonymous poster hash: 83304...c9c Hun gadd ikke, eller kunne ikke? Synes det er teit å bli skuffet. Kan ikke se at de skal måtte sende meldinger til og gratulere. Jeg selv har bare en niese og hun husker jeg alltid på, men så er jeg både søster og bestevenn med søsteren min (er bare 9 mnd mellom oss og alltid går i samme klasse osv), men det er ingen i min familie (utenom tanten min som ikke blir invitert i selskap) som sender sms eller ringer for å gratulere. Legger jeg ut status på trynefaktorboka, og får liker, så tror jeg ikke jeg ville tatt det ille opp.. Er det sånn at du bor et stykke unna familien og mener at du derfor er litt utenfor generelt? Anonymous poster hash: 97de2...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå