Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Hva fikk du behandling for og hjalp det synes du?! Anonymous poster hash: 2893a...0a1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Tok det for hodepine som legene ikkeat grunnen til. Det fjernet ikke hodepinen, men fikk det ned på ett nivå som gjorde at smertestillende fikk god virkning. Jeg to det nesten en gant i uka i ett halvt års tid, nå trengs det en behandling annenhver år. Noen vidunderkur kan jeg vel ikke påstå det er, men for meg hadde det veldig god virkning. Fra å ha så store smerter at jeg egentlig ikke fungerte til noe uansett hvor store doser med smertestillende jeg tok til å kunne fortette skole og ta meg jobb ved siden av så kunne jeg ikke vært mer fornøyd nesten. Jeg har fortsatt konstante smerter, men jeg har en ganske så normal hvedag som folk flest, noen begrensninger iforhold til at jeg ikke kan gjøre alt siden da eksploderer det i hodet følees det ut som, men noe har vi vel alle tenker jeg. Anonymous poster hash: f50da...ca5
Monica Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Hadde veldig kraftig bekkenløsning, ble ikke bedre etter fødsel. Og første time måtte jeg bli løftet opp på benken, da jeg overhodet ikke klarte å komme meg opp selv. Etter første behandling klarte jeg å gå ca 1 km, før det ca 100 m. Og etter 6 behandlinger var jeg helt bra. Har ikke hatt noen plager med det etterpå.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Tok det for alvorlig depresjon og opplevde at det hjalp veldig. Det bidro til at jeg fikk økt energinivået mitt og kunne starte jobbingen med å komme meg opp av kjelleren.. Anonymous poster hash: c51b4...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå