Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Gå for alternativ a) Anonymous poster hash: 4228a...bdb
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Sukk... Beklager! Der trykket jeg meldingen avgårde før jeg var ferdig Altså, kan dere hjelpe meg med hvem av disse jeg skal velge? Eggløsningstest: http://www.billige-tester.no/mobile_products.php?cPath=4 Og graviditetstest: http://www.billige-tester.no/mobile_products.php?cPath=1 Er de billige til å stole på? Anonymous poster hash: a2102...8cd
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 De billige viser ofte svaret før f.eks clearblue. Hvertfall min erfaring! Jeg handlet fra tostreker når jeg prøvde å bli gravid
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Sukk... Beklager! Der trykket jeg meldingen avgårde før jeg var ferdig Altså, kan dere hjelpe meg med hvem av disse jeg skal velge? Eggløsningstest: http://www.billige-tester.no/mobile_products.php?cPath=4 Og graviditetstest: http://www.billige-tester.no/mobile_products.php?cPath=1 Er de billige til å stole på? Anonymous poster hash: a2102...8cd Om du skal velge eggløsningstest eller graviditetstest?? Anonymous poster hash: 64139...27c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 De billige viser ofte svaret før f.eks clearblue. Hvertfall min erfaring! Jeg handlet fra tostreker når jeg prøvde å bli gravidTakk sekretøsa Anonymous poster hash: a2102...8cd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Takk sekretøsa Anonymous poster hash: a2102...8cd Så du ville ikke svare meg Anonymous poster hash: 64139...27c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 Så du ville ikke svare meg Anonymous poster hash: 64139...27c Begge... Anonymous poster hash: a2102...8cd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Begge... Anonymous poster hash: a2102...8cd Ok, skjønte ikke helt om det var nettsiden eller testene i seg selv du spurte om. Jeg har bestilt mye tester fra billigtester, og de fungerer kjempefint. Billigtester.no leverer og veldig kjapt. Jeg brukte mest strimlene, men og noe eggløsningsstaven. Eneste ulempen var at jeg av og til ble litt usikker på resultatet. For de få gangene det skjedde så hadde jeg noen digitale eggløsningstester med smil, så da var det ingen tvil om resultatet. Anonymous poster hash: 64139...27c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 Ok, skjønte ikke helt om det var nettsiden eller testene i seg selv du spurte om. Jeg har bestilt mye tester fra billigtester, og de fungerer kjempefint. Billigtester.no leverer og veldig kjapt. Jeg brukte mest strimlene, men og noe eggløsningsstaven. Eneste ulempen var at jeg av og til ble litt usikker på resultatet. For de få gangene det skjedde så hadde jeg noen digitale eggløsningstester med smil, så da var det ingen tvil om resultatet. Anonymous poster hash: 64139...27c Takk for fint svar Trodde første svaret ditt var sarkastisk, så derfor jeg ikke svarte Anonymous poster hash: a2102...8cd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 Takk for fint svar Trodde første svaret ditt var sarkastisk, så derfor jeg ikke svarte Anonymous poster hash: a2102...8cd Vet du foresten om de sender anonymt? Vil jo ikke at de på Coop (post i butikk)skal få med seg dette hehe... Anonymous poster hash: a2102...8cd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Vet du foresten om de sender anonymt? Vil jo ikke at de på Coop (post i butikk)skal få med seg dette hehe... Anonymous poster hash: a2102...8cd Mener å huske at det kom i helt anonyme hvite konvolutter, fikk det hjem i postkassa. Anonymous poster hash: 64139...27c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 De er helt anonyme. Jeg bestilte fra en dansk billig test side. Fikk 15 strimler ekstra for samme pris som i Norge Gikk veldig fort å få de tilsendt Anonymous poster hash: 71a83...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå