Gå til innhold

Er det noen her som har prøvd denne dietten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.bodymag.no/ga-ned-20-kg-pa-13-dager

Virket det eller er det bare tull?

Anonymous poster hash: f9eb2...fed

Hold tilbake kalorier så vil du helt klart gå ned i vekt men du vil betale for det i ettertid. Spis en plantebassert diet slik at du kan spise det du vil og enda gå ned i vekt. Oppskriften på jojo-vekt er drastisk kallori reduksjon. Skift livsstil spis sunt og beveg deg. 

Anonymous poster hash: 0f280...14a

Skrevet

Hadde jeg likt det som skulle spises i den dietten kunne jeg nok funnet på å prøvd som en kikkstart, men siden jeg er så kresen....

Skrevet

Hadde jeg likt det som skulle spises i den dietten kunne jeg nok funnet på å prøvd som en kikkstart, men siden jeg er så kresen....

Det er noen ting der jeg og ikke liker, så vet ikke om jeg vil klare det

Hi

Skrevet

Ingen som har prøvd den?

Skrevet

Jeg er på diett nå. Om jeg ikke har gått ned det jeg ville innen en viss tid så kommer jeg til å prøve denne.

Takk for tipset 😉

Men når det står opptil 13kg, hva er det vanlige folk har gått ned da? Kjenner jeg ikke gidder å ta den kuren for noen få kg liksom så jeg håper snittet er høyt.

Anonymous poster hash: 9822a...492

Skrevet

Nei, den har jeg ikke prøvd,og har ikke tenkt til å prøve den heller. Ikke aktuelt å sulte kroppen på den måten. Stoffskiftet blir jo helt fucka, ikke bare fett forsvinner,men også muskler. Det er heller ikke bra å gå ned i vekt raskt pga alle giftstoffene som ligger lagret i fettet. 

Anonymous poster hash: 6d3a2...eac
Skrevet

Ha ha, leste  litt nøyere nå. En stor biff= stor biff. 

Anonymous poster hash: 6d3a2...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...