Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Er det noe som har apple tv eller chromecast? Hvordan fungerer det og hvilken kanaler kan du se? er lei nrk lisensen... Anonymous poster hash: 2c7e3...b33
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Vi har begge deler. Det er jo to forskjellige ting. Chromecast streamer jo bare fra iPad eller iPhone. For å slippe lisens må du levere inn TV til plombering. Anonymous poster hash: b76ff...1c0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Har begge deler. Apple TV har fungert feilfritt i mange år. Plug and play og veldig enkel å forstå. Har fremdeles den første som kom. Det som er dumt med den er at du må ta til takke med de appene som Apple legger inn. Har Netflix, Viaplay, NRK og Sumo så er forsåvidt fornøyd. Da Canal Digital var borte en stund brukte jeg Chromecast til å caste fra Dplay. Det fungerte fint, men har stadig problemer med at Chromecast symbolet forsvinner fra appene på Ipaden... Da er det litt krøllete å få de tilbake. Mulig det har blitt bedre med den nyeste utgaven av Chromecast. Anonymous poster hash: fbfd6...e90
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Jeg tenkte å kjøpe en Grundig flatskjerm uten tv-tuner fra elkjøp. De skal være lisensfrie. HI Anonymous poster hash: 2c7e3...b33
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Jeg tenkte å kjøpe en Grundig flatskjerm uten tv-tuner fra elkjøp. De skal være lisensfrie. HI Anonymous poster hash: 2c7e3...b33 http://www.klikk.no/teknologi/nyemedier/article1616904.ece Anonymous poster hash: dc417...218
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 http://www.klikk.no/teknologi/nyemedier/article1616904.ece Anonymous poster hash: dc417...218 jeg har ingen planer om å ha noe utstyr fra canal digital osv, skal kun ha apple tv eller Chromecast. og det er ikke lisenspliktig. så jeg lurer på hva som fungerer best HI Anonymous poster hash: 2c7e3...b33
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Vi har Apple TV, og bruker den til å se på Viaplay, netflix og NRK app. Bruker å radioen der mye, samt å leie filmer på iTunes. Men ser ikke på noen bestemte kanaler, utenom noen programmer på NRK Anonymous poster hash: da2ea...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå