Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Haha! Nå har jeg pynta gjesterommet nede i kjelleren. Satt frem vin og vinglass, deilig oppskåret frukt, noen makroner og masse stearinlys. Jeg har satt radioen på klemfm og lagt et monopolspill på senga. Nå er mannen i dusjen etter trening. Når han er ferdig tenkte jeg å rope opp til han å spørre om han kan hjelpe meg med noe. Tror dere det blir kleint? Jeg har litt kalde føtter nå. Vi er ikke så romantiske egentlig og jeg er mest redd for at han skal være for sliten, synes det er teit eller noe. Vurderer å bare droppe det å heller bare rydde opp i morgen, men tanken er jo så god! Jeg har så lyst til å date mannen min igjen. Jeg føler meg teit nå... Anonymous poster hash: a40fd...12c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Haha! Nå har jeg pynta gjesterommet nede i kjelleren. Satt frem vin og vinglass, deilig oppskåret frukt, noen makroner og masse stearinlys. Jeg har satt radioen på klemfm og lagt et monopolspill på senga. Nå er mannen i dusjen etter trening. Når han er ferdig tenkte jeg å rope opp til han å spørre om han kan hjelpe meg med noe. Tror dere det blir kleint? Jeg har litt kalde føtter nå. Vi er ikke så romantiske egentlig og jeg er mest redd for at han skal være for sliten, synes det er teit eller noe. Vurderer å bare droppe det å heller bare rydde opp i morgen, men tanken er jo så god! Jeg har så lyst til å date mannen min igjen. Jeg føler meg teit nå... Anonymous poster hash: a40fd...12c Haha, tenkte mitt da jeg leste overskriften, "date i kjelleren, hvordan holde ham fanget" Men fra spøk til revolver: jeg syns det høres skikkelig bra ut, jeg! Det verste som kan skje er jo at dere flirer litt av det, og latter er aldri dumt i et forhold Syns flere burde gjøre slike enkle ting i hverdagen. Det er aldri noe negativt ved å overraske med noe sånt! Kjør på og kos dere masse
Hønemor30 Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Så gøy da! Bra av deg og ta initiativ 😉 Håper ikke du trakk deg!
Merdee Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Bare koselig gjort, men tipper det ikke er å spille monopol han har mest lyst til
VenterpåLilleSpire Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Go for it! Uansett tipper jeg det blir koselig
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Å herregud! Jeg gjennomførte! Han synes det var så koselig. Og jeg var så nervøs, som en fjortisjente som inviterte han på rommet uten å vite hva jeg skulle gjøre. Så tok han det så fint! Vi spilte, spiste og drakk. Snakka sammen, lo masse sammen. Og avslutta det hele med het elskov. Ja jeg skrev elskov for dette var IKKE sånn sex vi bruker å ha. Med tre små barn i hus har sexen også blitt så som så, en kjapp en her og en kjapp en der. Lite romantikk som jeg nevnte tidligere. Nei vet dere hva, den kvelden her kunne ikke gått mer etter planen. Fra nå av er 6.april en merkedag. Dette var jul og bursdag på samme tid og skal definitivt gjentas. Er så glad for at jeg turte. Håper vi klarer å beholde "the sparks" en stund fremover. Dette trengte vi 😊 Anonymous poster hash: a40fd...12c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Så artig å høre, Hi! Tror alle trenger litt mer av slikt. Romantikk er sjelden feil. Jeg tror det å overraske partneren positivt slik du gjorde nå er viktig for å "vekke" hverandre, riste seg litt ut av hverdagstralten hvor man ser hverandre som en vane. Positive overraskelser rister oss ut av tralten. Jeg har også troen på at det har virkninger over tid - man vil gå og tenke på hva man kan finne ut neste gang for å glede/overraske partneren, man vil lure på om partneren kanskje vil finne på noe. Det blir rett og slett mer spenning og jeg tror man blir bedre på å se hverandre igjen. Hopp til køys og kryp inntil mannen nå istedenfor å sitte på bim Anonymous poster hash: db8fb...924
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå