Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Blir gal snart! Han har aldri tatt flaske (og ja, jeg har prøvd å få i ham drikke på alle mulige måter) og han vil ikke spise grøt/fruktmos osv. Har prøvd av og på i to måneder nå, men har aldri fått i ham mer enn et par teskjeer. Han vil ha pupp ca annenhver time hele døgnet. Helsesøster har sagt at jeg skal amme sjeldnere eller ikke i det hele tatt om natta, men hva gjør jeg når han våkner og gråter helt til han får mat? Hilsen en mamma som vil sove mer enn to timer sammenhengende. Anonymous poster hash: 524f9...527
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Han er enda kjempeliten!!!!! Ikke stress med noe enda!!! Melka er den viktigste næringskilden hele det første året, og all mat er bare TILLEGG til det. Matinga bør være et trivelig øyeblikk, helst sammen med resten av familien og la han få prøve litt selv. Jeg er ikke enig med stdu skal trappe ned på amminga. Alt for tidlig. Sovinga kommer, og en vakker dag spiser han!! Hilsen ammehjelp. Anonymous poster hash: 11938...a36
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Jeg har en som er helt lik. Han har hele livet mast etter pupp. Nå er han 11 mnd, og det har begynt å roe seg litt. Likevel våkner han 3-6 ganger i løpet av natta. Ingenting annet enn puppen roer ham, og tro meg, vi har virkelig prøvd. Jeg har nå gitt opp, og gir han når han vil ha. Det er kanskje en bjørnetjeneste, for snart begynner jeg å jobbe igjen, og da er jeg av og til bortreist på natta. Uansett, din er fortsatt liten, bare gi han pupp du. Slitsomt, men det kan jo ikke vare for alltid... Anonymous poster hash: 935a5...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå