Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Når jeg skal hente barn hos venner så er gangen deres så ryddig, ingen jakke og sko å se noe sted? Hvor gjør de av det? Har prøvd å legge det i skapet vi har på gangen, men det blir overfylt og kaos. Hos oss henger det opptil 7 jakker på knagger og flere par sko blir stående framme. Vi har vaskerom og, men bor på gård så der henger fjosdresser, støvler osv. Og hjelmene ligger på hattehylla. Anonymous poster hash: 03440...10d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Vi er fem i familien, har barn på 6, 5 og snart 2. Har et håp om at det kan være lettere å holde det ryddige når de blir eldre.? HI Anonymous poster hash: 03440...10d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 4 barn her, så mye klær i gangen, alle har jo minst to jakker hver, og enda flere sko.... Men er faktisk ganske ryddig som regel. Har tre knaggerekker, to barn på hver rekke og vi to voksne på den siste rekka. En litt stor skohylle med tre etasjer til sko. To hattehyller med kurver i, hjelmer på toppen, reflekser og allverdens småting i kurvene. To benker med kurver i, alle har en kurv hver til votter, luer o.l. Men klart, det kan fort være en sparkesykkel eller et par skolesekker slengt på gulvet da Anonymous poster hash: b48a7...55c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Vi har en gang på 1kvm. Og er en familie på 4.. og da med dør eller åpning på to vegger, er de to resterende veggene brukt til knaggrekker og hattehylle med korger. Vinner jeg 240 millioner i kveld, så skal ny bolig med stooor gang, og egen inngang med vaskerom være prioritert! Anonymous poster hash: 7b3ca...00c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 I gangen er det ganske ryddig hos oss. En jakke og to par sko stort sett. Men det er fordi at vi bruker vaskerommet, der er det bomba! Må klatre for å komme til vaskemaskinen. Anonymous poster hash: 7fa31...dbf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Vi har en gang på 1kvm. Og er en familie på 4.. og da med dør eller åpning på to vegger, er de to resterende veggene brukt til knaggrekker og hattehylle med korger. Vinner jeg 240 millioner i kveld, så skal ny bolig med stooor gang, og egen inngang med vaskerom være prioritert! Anonymous poster hash: 7b3ca...00c Samme her! Anonymous poster hash: ed3f0...81c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 En stumtjener med skoskap ved siden av, en kommode med votter, luer, skjerf og andre ting, en bokhylle og en puff. Anonymous poster hash: dc2ad...24c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 Har først et vindfang og så en gang. I vindfanget har vi kroker og skostativ. Målet er at hvert familiemedlem kun skal ha ei jakke og et par sko der til enhver tid. I gangen innafor har vi skoskap innebygd i veggen, kommode og skyvedørsgarderobe. Anonymous poster hash: 59bb4...5fb
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Vi har en gang på 1kvm. Og er en familie på 4.. og da med dør eller åpning på to vegger, er de to resterende veggene brukt til knaggrekker og hattehylle med korger. Vinner jeg 240 millioner i kveld, så skal ny bolig med stooor gang, og egen inngang med vaskerom være prioritert! Anonymous poster hash: 7b3ca...00c Sorry men jeg har lagt ned veto på de millionene, så vi må isåfall dele Anonymous poster hash: d6bb8...aed
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 Sorry men jeg har lagt ned veto på de millionene, så vi må isåfall dele Anonymous poster hash: d6bb8...aed Det går fint. Skal nok få meg hus med stoor gang for 120 millioner også.. 😉 Anonymous poster hash: 7b3ca...00c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 Gangen kan beskrive med ett ord; bomba! Anonymous poster hash: c74a7...5aa
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Har akkurat satt opp en vegg i gangen og laget walk-inn, utrolig greit hvis man har plass, bare å slukke lyset der inne så ser resten ryddig ut :-). Og vi bor ikke i stort hus men i leilighet i Oslo på 126 m2 Anonymous poster hash: bf214...8d9
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 Tja... Vi har ikke gang, kommer rett inn i stua. Ganske overfylt over det hele.. Totalt 5 stk i familien. Anonymous poster hash: 8e4df...9d2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Vår gang er alltid ett kaos. Vi er seks stk i familien og gangen er 1,5x2,5m men fire døråpninger så den er ekstremt upraktisk selv om vi har stengt den ene døra. Jeg har i alle år prøvd å lære ungene til å legge skoa sine i skoboksen og henge jakkene opp, men har snakket til døve ører. Nå er alle utenom minsta flinke med jakkene sine, men minsta er den som plutselig finner på å rydde og støvsuge gangen uten at jeg ber henne om det så jeg har begynt å se litt mellom fingrene. Huset til mine foreldre er veldig praktisk slik sett. Du kommer inn i en gang som er nesten like stor som vår, ett ltie rom innenfor der pappa hadde hyllerr fra topp til bunn på to vegger. Så der var alle sko til alle. Enkelt og greit å sette fra seg. Når en gikk ut av den lille gangen var det en stor gang og der er den ene veggen brukt til å hemge klær på kleshenger. Meg og min søster hang jakka vi brukte hver dag i den lille, så når det bare var to jakker der så ble det ikke rot. Og vi var ikke ryddige av oss når vi var mindre, men når det var så god plass til å sette fra seg og lett å henge opp gikk det fint. Anonymous poster hash: e0ee6...8e7
amandine Skrevet 6. april 2016 #15 Skrevet 6. april 2016 Gangen?.. Knaggrekker med sikkert 15-20 jakker, vi er fem og alle har godværsjakker, regnjakke og et par til. På gulvet, i nærheten av skohyllene(ha ha) ligger det fire par fotballsko, tenker jeg. Så er det nok et godt utvalg joggesko/løpesko pluss noen støvler. Heldigvis er luer/votter/skjerf og slikt på plass i kommoden...
skinnfilla Skrevet 6. april 2016 #16 Skrevet 6. april 2016 Jeg pleier avogtil lynrydde gangen før venner blir henta😂😁 Men , med 4 barn + x-antall venner , hund osv ... Hauger med sko, jakkene ligger over buret til bikkja, skolesekker , barnehagesekk, babystol til bilen osv osv Veldig tomt og ryddig når alle er sendt avgårde på morgenen👍
Hønemor30 Skrevet 7. april 2016 #17 Skrevet 7. april 2016 Jeg har et stort garderobeskap, der henger mye av det vi bruker til vanlig. Har også Skohyller der. Så fremme i gangen henger ofte kun en jakke til hver og de skoene vi bruker mest. Holder det ryddig ved å rydde vekk sommertøy/vintertøy etter sesong etc. Hater rotete gang og de som bor med meg er heldigvis flinke til å rydde etter seg 😜
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. april 2016 #18 Skrevet 7. april 2016 Gangen er ca 150x 350. Du kommer inn døra på den ene kortveggen og har et speilskap i motsatt ende med en høy skufferekke og en stang til å henge klær pluss skohylle og hattehylle. På langveggene er det en dør på hver, pluss 3 knaggrekker. En til yttertøyet til hvert barn, og en til sekker. Over to av knaggrekkene er det en kurv til lue, hals og votter som er i daglig bruk. Skoene vi bruker står på gulvet under knaggrekkene. Resten inne i skapet. Når vognen ikke lenger er i bruk, fungerer gangen bra.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #19 Skrevet 7. april 2016 Bomba. Den er på kanskje en og en halv kvadrat. Med fem mennesker og ei bikkje er det kaos. Nå trenger den også en runde med støvsugeren etter at ungene og bikkja har hatt gjørmebade og mor har vært opptatt med møter og kjørt unger på trening de siste dagene. Anonymous poster hash: c5971...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå