Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Jeg og bf har en samværskontrakt som går ut den 30 april, jeg vil forsette slik den er nå, at han ser han en dag i uka i noen timer, det er til beste for barnet. Han har ny samboer, som er sykisk syk og har vert innlagt siden Oktober og er forsatt innlagt, jeg mener at mitt barn ikke har noe godt av og være nært et slik menneske,men synes det er viktig for barnet og bli kjent med far. så det jeg tenker er at far og barnet kan være hos noen slektninger av meg, sånn at han kan ha han anhver helg og en gang i uka, samboeren hans er hjemme noe ganger i helgene,så derfor er det uaktuelt hos dem. men jeg vet ikke, om jeg heller skal gå rettens vei for full foreldrerett og hovedansvaret + kreve at far har tilsyn, han verken jobber eller har noe form for inntekt,så han har ikke mat og tilby vårt barn heller. barnet er under skolealder. kom gjerne med råd Anonymous poster hash: a92e8...459
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Du kan vel ikke nekte far å la barnet omgås hans nye kjæreste, med mindre hun mishandler barnet o.l. Du har rett og slett lite du skulle sagt her tror jeg. Men en time på fvk er nok et bra sted å begynne. Anonymous poster hash: 34743...b8d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 De har akkurat mistet et barn til barnevernet,så er ikke snakk om at hun skal være i nærheten av min sønn, det mener barnevernet ang våres også, og mener at noen timer løpet av dagen er nok for han, og det vil være ødeleggende for han og være for mye sammens med bf og samboeren Anonymous poster hash: a92e8...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå