mkn89 Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 (endret) Trenger noen andre sitt synspunkt! Samboeren min har akkurat blitt tante, samt at bestevenninden har fått små..Hun har nå bestilt en håndlaget vugge,som de kan bruke når de er på besøk.. Noe jeg ikke vil ha i hus, siden vi skal i gang med prøving. .. Er jeg ego ?:s Tror det blir en ekstra påkjenning under prøvingen å se en vugge i stua,hvis det ikke klaffer for oss.. Har sagt til henne at jeg ikke skjønner hva vi skal med en vugge i hus, når vi ikke har begynt engang...Men hun blir bare sint når jeg ikke vil engasjere meg om feks.farge på vugge, sengetøy osv(!!). Fyr løs med deres synspunkter; ) Endret 6. april 2016 av mkn89
friluftsliv Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Har dere ikke plass til å ha vuggen i en bod eller et sted hvor dere ikke ser den til vanlig når de ikke er der?
Klippeline Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Det kan jeg godt forstå. Har aldri tenkt at vi hadde hatt behov for en vugge borte hos folk, kan fint bruke bagen på vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå