Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Og det er så vondt. Er etter en styrketime igår. Hvor lang tid før det blir bra? Anonymous poster hash: 7c215...09a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Tviler sterkt på at du har greid å få en strekk i setemuskulaturen - det er ikke så enkelt å få, og i hvert fall ikke på en vanlig styrketime såsant du ikke har trent med f.eks. altfor tunge vekter og hatt et uhell med fall eller lignende med vektene. Er det strekk kommer smertene som regel umiddelbart og akutt idet du gjør en feil bevegelse. Vil tro det du kjenner mest trolig er stølhet i muskulaturen. Bruker du å tøye ut? Sjekk denne, den viser tøyninger ganske bra: http://www.padlesiden.no/padledoktoren-toy-bort-setesmertene/ Anonymous poster hash: 901cc...308
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Dette var med kettlebells. Det er kun i ene siden og Kjennes ikke ut som vanlig stølhet. Føler jeg må dra foten etter meg. Tøyer alltid ut, men var vondt igår. HI Anonymous poster hash: 7c215...09a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Dette var med kettlebells. Det er kun i ene siden og Kjennes ikke ut som vanlig stølhet. Føler jeg må dra foten etter meg. Tøyer alltid ut, men var vondt igår. HI Anonymous poster hash: 7c215...09a Ta en sjekk hos en kiropraktor eller naprapat. Du kan ha fått en låsning i bekkenet også. Da kan setemuskulaturen gå helt i vranglås. Har du utstrålende smerter nedover i beinet og kraftsvekkelse så er det ekstra viktig å få sjekket det mtp. ev. prolaps. Selv om slike strålinger også kan bare være muskulært betinget. Men låsning i bekkenet gir ofte også følelse av mindre kraft i benet, det får i hvert fall jeg - i tillegg til smerter i setemuskulatur og bekkenledd. Anonymous poster hash: 901cc...308
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Takk for svar, gir det til imorgen i håp om at det kanskje blir bedre. Anonymous poster hash: 7c215...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå