Gå til innhold

Svaaaaaaaak skyggestrek 6 timer etter tiden. Graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det Være en mulighet for at jeg er gravid eller kan det vise falskt? Den er veldig veldig svak. Billigst fra fertil.no. 9 dpo

Anonymous poster hash: 0b463...b10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ta det som falskt siden tiden har gått ut.

Det samme skjedde med meg også, jeg sa det til samboer og han sa det var falskt siden streken kom fler timer Forsent, og den var svaaak, og at jeg nok garantert ikke var gravid, men jeg slo meg ikke til ro med det. jeg tok en test noen dager senere og den ble positiv, er nå 26 uker på vei.

Anonymous poster hash: 6614f...2c0

Skrevet

Jeg får bare krysse fingrene og teste igjen i morgen tidlig 😀😊 Tusen takk for svar 😊

Skrevet

Min erfaring er at kommer det noe som helst antydning så er man gravid:) Men du før nok holde ut litt til før du vet sikkert, igjen garanti! Lykke til:):)

Anonymous poster hash: 13133...819

Skrevet

Min erfaring er at kommer det noe som helst antydning så er man gravid:) Men du før nok holde ut litt til før du vet sikkert, igjen garanti! Lykke til:):)

Åh, mobil, altså. Får* og ingen*.

Skrevet

Takk. Ja jeg er så fryktelig utålmodig. Allerede svidd av 2 tester til.. helt unødvendig men barneønsket er så sterkt. Godt de finnes rimlige på nettet. Blir ny test i morgen tidlig 😀 Vil så gjerne overraske mannen med en positiv test

Skrevet

Positiv på clearblue. Du hadde rett 😀😀 da er der baby på vei 😁

Skrevet

Grattis!

Anonymous poster hash: 1cd18...a9b
Skrevet

Tusen takk 😁 Ble gravid i 2pp. Så utrolig lykkelig!

Skrevet

Gratulerer! :) :) Hurra! :) Åh, får litt frysninger, husker følelsen! <3

Skrevet

Gratulere 💟💕

Anonymous poster hash: 696c7...7b2

Skrevet

Ååå, så herlig!!!

Gratulerer!!! :blomst:

Skrevet

Tusen takk dere 😀😀 Blir jo rørt av gratulasjonene deres. Det er en fantastisk følelse 😁😀

Skrevet

Så gøy!! Gratulerer så mye  :blomst: Jeg testa i går. Negativt resultat. Så gikk jeg tilbake å så på testen (noen timer senere, hehe) og der kunne jeg skimte en VELDIG, VELDIG svak strek. Men la det litt fra meg siden det var så lenge etterpå. Vil jo ikke få for store forhåpninger uten grunn.

Når jeg leser dette innlegget ditt og ser resultatet får jeg lyst til å teste en gang til. IKM var i går og tanta har fortsatt ikke kommet. 15 DPO i dag. 

Skrevet

Når har du termin da? Når du fikk positiv test nå:))

Så kos!!

Anonymous poster hash: 9ba60...4f1

Skrevet

22 desember blir terminen. Ikm i morgen egentlig men veldig tydelig streker på alle testene jeg har tatt. Er i lykkerus 😊😀😁 Skal krysse fingrene for dere andre også. Trodde jeg så syner på de testene, ønsketenkning som min mann så fint kalte det 😛

Skrevet

På alle de testene dagene etter jeg fikk positiv på cb og fikk skyggwstrek altså 😀😊

Skrevet

Trodde du mente 6 timer etter ikm 😂 Gratulerer 😊

Skrevet

Hadde jeg bare hatt så stålkontroll😂 Takk for alle gratulasjoner😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...