Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Sukk...De er aldri fornøyde og jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Jeg tar meg godt av barnet på alle måter, barnet trives og er stort sett blid og glad. Foreldrene til det andre dagbarnet er veldig fornøyde. Men foreldrene til den ene finnet liksom noe å kommentere og klage på uansett. F.eks så bytter jeg alltid bleier med en gang det trengs og når vi er ute så sjekker jeg ofte om de har bæsjer og går og skifter. På snart et år så har de hentet barnet med bæsj en gang og gjett om de var sur da!! Men hva gjør man liksom? Vi var ute og lekte og jeg drar ned glidelås på dressene og sjekker kanskje hvert 15.min og så har vel barnet bæsjet rett før de kom da. Barnet har aldri skadet seg eller slått seg nesten i det hele tatt hos meg, men forleden støttet h#n seg på en leke lastebil og lasteplanet tippet og barnet fikk et merke i pannen. Sure miner fra foreldre. Og så mener de at jeg skal leke med barna hele tiden og ikke gjøre noe annet. Nå leker og steller jeg jo stort sett med barna hele tiden også da, men jeg synes også de har godt av å leke selvstendig litt uten å være aktivisert av en voksen. Det hender i blant at jeg luker litt i et bed eller som forleden plantet jeg noen stemorsblomster i to krukker mens barna lekte fornøyd. De var med og la oppi litt jord,men det var før foreldre kom. Fikk da grei beskjed om at jeg skulle ikke bruke av tiden de betalte for til private ting. Og bare for å ha sagt det så gjør jeg ting sammen med barna hver eneste dag, tegner, maler, synger og pusler puslespill, går på tur og leker med de. Jeg gjør ikke husarbeid mens jeg passer barna, annet enn å rydde litt på kjøkkenet, feie opp etter de har spist og fylle og starte oppvaskmaskin. Jeg vet ikke hva jeg skal si, føler jo de har litt rett fordi jeg er jo på jobb, men samtidig så ser jeg ingenting galt i det jeg har gjort. Anonymous poster hash: e7d71...f11
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Sitte på DIB på dagtid, det har du tid til? Anonymous poster hash: 81fa4...01d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Sitte på DIB på dagtid, det har du tid til? Anonymous poster hash: 81fa4...01d Er du sjuk i hue??? Anonymous poster hash: e1970...1c8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Jeg har to barn hos dag foreldre. Er et par som har de. Jeg forventer ikke at de sitter å leker med barna hele tiden, men de skal være rundt barna hele tiden å følge med på det som skjer. Vet ikke hvor mye du tar i pris, jeg betaler 6000 pr barn. er ting der jeg er uenig om men tenker at noe er greit og noe ikke. siler litt før jeg tar det opp. Hadde jeg konstant henta barn med bæsj i bleia og sår rompe hadde jeg sagt ifra. Anonymous poster hash: dc28d...e47
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 De sover formiddagsduppen sin, så det går nok bra med en tur på din. Anonymous poster hash: e7d71...f11
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Man rydder da ut av oppvaskmaskin, feire gulv og rydder kjøkkenet i barnehager. For å ikke snakke om at barna slår seg der. Og når det plantes ting er det jo kjempe stas, lek er ikke bare å leke med leker. Synes de foreldrene bør ta seg en bolle, du gjør ikke noe galt. Anonymous poster hash: e9162...b10
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Det der hadde jeg ikke hatt tolmodighet til i lengden. Med mindre det er vanskelig for deg å fylle opp plassen, hadde jeg gitt klar beskjed om at dersom de ikke var fornøyd med jobben du gjør, slik du gjør den nå, står de fritt til å finne seg en annen dagmamma. Anonymous poster hash: d3aae...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå