Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Jeg har flere symptomer men har gode perioder der jeg "glemmer". Ingen utredning har gitt resultater, men jeg ser at prøvene stort sett ligger akkurat innenfor normalen. Det er flaut å komme tilbake gang på gang. Nå er jeg i en god periode men har fått et nytt symptom. Dette er mer eller mindre ensbetydende med problemer i skjoldbruskjertelen, men jeg ser ut i fra googling at mange leger ikke vet nok om det heller. Er det mulig å ta slike prøver på volvat? Jeg har virkelig ikke overskudd til å kjempe mot leger som blir vrange med en gang medisinske grunner skal forklare overvekt. Samtidig er jeg etter en lengre god periode godt under 30 i KMI, så tenker at dette også kan være et godt tidspunkt å bli tatt seriøst på? Anonymous poster hash: 9f11b...46c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Ja, hvorfor ikke? Der er verdt forsøket. Selv om du ligger innenfor referanseområdet kan du ha problemer med stoffskiftet. Sjekk FT3, FT4 og Anti-tpo i til egg til TSH for å se etter auto-immunitet eller begynnende hashimoto (autoimmun thyreoditt). Mange fastleger har virkelig ikke peiling på dtoffskifteproblematikk.. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: 0724c...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå