Gå til innhold

Mye dobbelmoral her inne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som gir til veldedighet, f.eks Unicef, men som ikke har problemer med å drepe sine egne barn som ligger i magen. 

 

Folk som klager på miljøsvin, men som kjører BIL selv.

 

Folk som klager over hunder som får for lite tur, og går i butikken og kjøper seg Prior kyllingfilet etterpå.



Anonymous poster hash: b20ff...f33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet det er forskjellige folk som svarer, sant? Det kalles ulike meninger og synspunkter

 

Anonymous poster hash: f8f17...c82

Skrevet

Kanskje de teiteste eksemplene på dobbeltmoral jeg har sett, bortsett fra det, enig med hun over.

Skrevet

Det er vel ingen som dreper barn i magen?

 

Man kan ta abort av et embryo som KAN utvikle seg til å bli et foster, men man kan selvsagt ikke drepe et barn selv om det ligger i magen.

 

Anonymous poster hash: 8ec7a...f72

Skrevet

Fint forsøk på å provosere du. Og råd til andre som vurderer å svare - ikke mat trollet :)



Anonymous poster hash: f5872...3ec
Skrevet

Mye dumt her inne også.

 

Anonymous poster hash: ce80f...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...