Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Folk som gir til veldedighet, f.eks Unicef, men som ikke har problemer med å drepe sine egne barn som ligger i magen. Folk som klager på miljøsvin, men som kjører BIL selv. Folk som klager over hunder som får for lite tur, og går i butikken og kjøper seg Prior kyllingfilet etterpå. Anonymous poster hash: b20ff...f33
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Du vet det er forskjellige folk som svarer, sant? Det kalles ulike meninger og synspunkter Anonymous poster hash: f8f17...c82
Førstemann Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Kanskje de teiteste eksemplene på dobbeltmoral jeg har sett, bortsett fra det, enig med hun over.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Det er vel ingen som dreper barn i magen? Man kan ta abort av et embryo som KAN utvikle seg til å bli et foster, men man kan selvsagt ikke drepe et barn selv om det ligger i magen. Anonymous poster hash: 8ec7a...f72
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Fint forsøk på å provosere du. Og råd til andre som vurderer å svare - ikke mat trollet Anonymous poster hash: f5872...3ec
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Mye dumt her inne også. Anonymous poster hash: ce80f...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå