Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 babyen min sovner ikke uten svøp, hun er 5 mnd gammel, hvordan kan jeg avvenne det? Å svøpe er OK, men problemet er at hun gjør alt hun kan for å få opp svøpet, og så griner hun etterpå fordi hun vil bli svøpt og ikke klarer å sove uten.... Har kjøpt fra Ergobaby, det har hun fått opp en million ganger og t.o.m laget hull i (???), ellers har jeg prøvd alle typer tepper fra ull eller fleece og til bomull.. Hvordan venne henne av med svøp? I natt fra klokken 02-05 måtte jeg svøpe henne på nytt 6 ganger. Anonymous poster hash: 3dc0d...bc7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Kan du ikke knytte sammen svøpet, slik de gjør i russland? Anonymous poster hash: d6c12...759
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Akkurat samme situasjon her, samme alder også Vi driver avvenning nå, det krever mye tålmodighet men ser ut til å bli bedre og bedre. Vi dobbeltsvøpte en stund, men hun kom seg ut av alt og ble hysterisk fordi hun ikke fant roen uten. Nå sover hun uten svøp, men veldig urolig og det tar gjerne 1-2 timer før hun sovner på kvelden (en av oss ligger sammen med henne og holder i hånda eller har armen over beina hennes så hun er litt roligere. I starten prøvde vi å avvenne med å svøpe henne med ene armen ute, men det funka ikke. Nå bruker vi tidvis hvit støy når hun er veldig urolig samtidig som vi ligger sammen med henne. Har en link til hvordan man slutter med svøping, skal se om jeg finner den. Anonymous poster hash: e27a3...934
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 http://www.childrenparenting.com/no/babies/baby-sleeping/1004001637.html Anonymous poster hash: e27a3...934
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 takk, var noen gode tips der. Men nå skriker hun med svøp, da, nå er ingenting godt nok. Heldigvis siste gangen jeg skal ha baby. Fæl tid Anonymous poster hash: 3dc0d...bc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå