Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Vurderer denne dietten, noen som har gått på den? Fastedagene tror jeg skal gå greit, litt usikker på hvor mange kalorier jeg skal legge meg på de andre dagene. Regne med jeg ikke kan gå bananas😉 Anonymous poster hash: 341a2...85f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Min mann har gått på den et helt år allerede. Er veldig forsiktig de dagene han skal spise, han skal jo ned i vekt. De 2 sultedager spiser han kun frokost. Det interessante er at kroppen hans har blitt vant til det tror jeg, fordi han fryser lett disse 2 dager, kroppen kjører ned på en måte. Han har gått ned med en 10 kg, men jeg tror egentlig det er pga at han spiser mindre generelt. Anonymous poster hash: 48e3f...02e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Jeg praktiserer en annen variant av den. Periodefaste. Det vil si at jeg ikke spiser etter klokken 20.00 og spiser ikke frokost før 11.00. Det går fint for meg fordi jeg ikke er noe glad i frokost i utganspunktet. Anonymous poster hash: 36bef...aef
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Jeg praktiserer en annen variant av den. Periodefaste. Det vil si at jeg ikke spiser etter klokken 20.00 og spiser ikke frokost før 11.00. Det går fint for meg fordi jeg ikke er noe glad i frokost i utganspunktet. Anonymous poster hash: 36bef...aef Gjør du det hver dag? Anonymous poster hash: 341a2...85f
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Jeg praktiserer en annen variant av den. Periodefaste. Det vil si at jeg ikke spiser etter klokken 20.00 og spiser ikke frokost før 11.00. Det går fint for meg fordi jeg ikke er noe glad i frokost i utganspunktet. Anonymous poster hash: 36bef...aef Slik lever jeg også. Men jeg faster fra kl.20 (senest) til kl.12 (tidligst). Hver dag. Kombinerer det med lavkarbo da jeg ikke tåler raske karbohydrater.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Gjør du det hver dag? Anonymous poster hash: 341a2...85f Ja,på alle vanlige dager. Unntak er selvsagt jul og selskaper. Anonymous poster hash: 36bef...aef
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Jeg går på den, men har bare holdt på i en uke. Spiser 500 kcal fordelt på 4 måltider på fastedagene og spiser 1400 kcal resten av dagene. Jeg har gått ned 2,5 kg nå første uken, og vanligvis går jeg ikke ned når jeg spiser typ Grete Roede hver dag, så tydelig at fastedagene gjør susen for meg i hvert fall (regner ikke med å gå ned like mye fremover, sikkert mye vann denne uken). Anonymous poster hash: 7fdc4...09d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 Hm... kanskje det er noe å prøve. Går dere ned på dette? Hvor mange kcal ligger dere på til dagen da, mellom kl. 12 og 20 f. eks? Er det da likt hver dag eller har dere dager dere er nede i 500 kcal, er det som er inntaket på 5:2 dietten på fastedag (?) Anonymous poster hash: dc395...0e8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Ja,på alle vanlige dager. Unntak er selvsagt jul og selskaper. Anonymous poster hash: 36bef...aef Har du gått ned mye da? Anonymous poster hash: 341a2...85f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 Jeg har fastedager i ny og ne og spiser lite i perioder og mer i andre perioder. Har aldri "slanket"meg, fulgt noen diett. Alltid vært slank. Mye fordi jeg har fokus på at jeg må begrense innimellom. Jeg hadde aldri taklet å telle kalorier, livskvaliteten blir lavere med slikt i mitt liv. Finn den løsningen som passer dere Anonymous poster hash: 84a84...ca0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 Jeg praktiserer en annen variant av den. Periodefaste. Det vil si at jeg ikke spiser etter klokken 20.00 og spiser ikke frokost før 11.00. Det går fint for meg fordi jeg ikke er noe glad i frokost i utganspunktet. Anonymous poster hash: 36bef...aef Kaller man det å faste? Jeg har gjort sånn omtrent hele livet, det har i hvert fall ikke sendt meg ned i vekt Anonymous poster hash: 6f24d...5aa
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Kaller man det å faste? Jeg har gjort sånn omtrent hele livet, det har i hvert fall ikke sendt meg ned i vekt Anonymous poster hash: 6f24d...5aa Ja, det kalles periodefaste. Google it. Da spiser du kanskje for mye i ikke-faste perioden din? Ideen er jo at man ikke skal ta igjen hele underskuddet(og mere til) på den tiden man kan spise. Da faller liksom vitsen vekk. Man må ha et godt kosthold i spisetiden, det er viktig! Anonymous poster hash: 36bef...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå