Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 La merke til på mine utbetalinger at det står under utbetalingen på barnetrygden ordinær og utvidet. Jeg har et barn med en annen og to med mannen min. Jeg får utbetalt i underkant av 3000. Har alltid regnet med at det er for alle 3 barna. Men vil det si jeg får kun får to av barna. Eller er det en maks grense på barnetrygd? At beløpet er rett. Anonymous poster hash: 92238...22e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Du har 3 barn og får barnetrygd for 3. Hadde du hatt utvidet ville du fått for 4. Anonymous poster hash: 563a2...ce3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Du har 3 barn og får barnetrygd for 3. Hadde du hatt utvidet ville du fått for 4. Anonymous poster hash: 563a2...ce3 Da får jeg kun for to da. For det står på mine sider under utbetalingen at det er ordinær og utvidet barnetrygd som blir utbetalt. Betyr det at jeg får 970 for lite utbetalt. Eller er det en maks grense? Anonymous poster hash: 92238...22e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Det er ikke noen maksgrense, men utvidet barnetrygd faller vel bort når du har ny mann/samboer? På nettsiden til nav står det at du mister retten til utvidet barnetrygd om du -gifter deg -får barn med ny samboer -har bodd med ny samboer (som ikke er barnets forelder) i 12 mnd Anonymous poster hash: 430bc...ac9
BareMas Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Om du har 3 barn skal du ha utbetalt 2910kr i barnetrygd, får du mer enn dette, får du for mye.
Daquiry Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Jeg har det samme. Før fikk jeg for 3, når jeg var alene med to. Nå har jeg tre, men det står fremdeles at jeg får utvidet, men det gjør jeg jo ikke. Så jeg får for 3, ordinære, selv om det står utvidet. Man mister utvidet når man gifter seg, er samboer mer enn 12 mnd.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Da får jeg kun for to da. For det står på mine sider under utbetalingen at det er ordinær og utvidet barnetrygd som blir utbetalt. Betyr det at jeg får 970 for lite utbetalt. Eller er det en maks grense? Anonymous poster hash: 92238...22e Nei du får riktig. du skal ikke ha utvidet barnetrygd når du har barn med ny mann. Anonymous poster hash: 5c97b...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå