Gå til innhold

I tvil! Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene med ett barn på fire. Hun har vært helt ute av seg i natt, dårlig form med tett nese og litt hoste. Problemet ligger i jobb. Aner ikke om jeg burde ta barnet i bhg idag forså å gå på jobb ? H*n er litt surklete og tett, men vet ikke helt ang feber da h*n sover nå. Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: a1537...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun burde holdes hjemme

Anonymous poster hash: 085b2...ec7

Skrevet

Hadde venta til ungen var våken for å se an almentilstanden. Var den dårlig ville jeg holdt henne hjemme, hvis ikke så hadde jeg levert i bhg og dratt på jobb med tlf i lomma i tilfelle de ringte fra bhg.

Anonymous poster hash: 75f38...b5c
Skrevet

Sånn var sønnen min også å endte opp med å levere han i barnehagen likevel pga mye fravær på skolen.

Han hadde selvsagt ikke feber når jeg leverte han.

Men når jeg hentet han halv 4 så kjente jeg på han med han gang at han hadde feber å når vi kom hjem så viste det seg at han hadde 39 i feber!

Ville holdt henne hjemme for feberen kan komme litt ut over dagen.

Anonymous poster hash: ed3a8...085
Skrevet

Sånn var sønnen min også å endte opp med å levere han i barnehagen likevel pga mye fravær på skolen.

Han hadde selvsagt ikke feber når jeg leverte han.

Men når jeg hentet han halv 4 så kjente jeg på han med han gang at han hadde feber å når vi kom hjem så viste det seg at han hadde 39 i feber!

Ville holdt henne hjemme for feberen kan komme litt ut over dagen.

Anonymous poster hash: ed3a8...085

Ikke noe rart det er innstramminger med tanke på sykefravær på arbeidsplasser, når folk er hjemme med barn som KANSKJE får feber utover dagen!!!

Anonymous poster hash: 3132e...89d

Skrevet

Feber er ikke eneste grunn til å være hjemme.stakkars disse små som sendes i bhg med tett hodet og manko på søvn.hold hjemme

Skrevet

Jeg hadde absolutt holdt henne hjemme!

Anonymous poster hash: 678d8...01e
Skrevet

Så lenge jeg ikke har sett barnet er det vanskelig å si, men så lenge det er litt hoste, surklete og tett, men ikke feber ville jeg nok sendt i barnehagen som vanlig.

Anonymous poster hash: aeb08...d20
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Hun ble hjemme, formen hennes er ikke bra overhodet :(

Anonymous poster hash: a1537...8a4

Skrevet

Ikke noe rart det er innstramminger med tanke på sykefravær på arbeidsplasser, når folk er hjemme med barn som KANSKJE får feber utover dagen!!!

Anonymous poster hash: 3132e...89d

Man kjenner sine barn best. Og har de hatt en slitsom natt men ingen feber er det likevel ok å holde de hjemme.

Nå er jeg heldig som kan styre hvor og når jeg jobber så ingen som merker jeg er hjemme med sykt barn.

Synes det skiller gode foreldre fra mindre gode at man SER barnet og tar hensyn. De er barn og ikke maskiner. Mye forskning peker også i retning at barn utsettes for mye stress og kaos i hverdagen.

Kunne DU tenke deg å tilbringe dagen på en arbeidsplass med høyt tempo og støynivå når du er potte tett, hodepine og nesten ikke har sovet? Nå sier du sikkert ja for å bevise at DEG er det tak i. Jeg tror likevel ikke på det.

Jeg har heller barnet mitt hjemme 10 dager for mye i løpet av ett år fremfor å sende en sliten, pjusk og redusert unge i barnehagen.

Anonymous poster hash: acc2c...adf

Skrevet

Man kjenner sine barn best. Og har de hatt en slitsom natt men ingen feber er det likevel ok å holde de hjemme.

Nå er jeg heldig som kan styre hvor og når jeg jobber så ingen som merker jeg er hjemme med sykt barn.

Synes det skiller gode foreldre fra mindre gode at man SER barnet og tar hensyn. De er barn og ikke maskiner. Mye forskning peker også i retning at barn utsettes for mye stress og kaos i hverdagen.

Kunne DU tenke deg å tilbringe dagen på en arbeidsplass med høyt tempo og støynivå når du er potte tett, hodepine og nesten ikke har sovet? Nå sier du sikkert ja for å bevise at DEG er det tak i. Jeg tror likevel ikke på det.

Jeg har heller barnet mitt hjemme 10 dager for mye i løpet av ett år fremfor å sende en sliten, pjusk og redusert unge i barnehagen.

Anonymous poster hash: acc2c...adf

Amen👍👏👏👏halleluja

Dessverre veldig mange som setter arbeidsgiveren sin foran sine egne barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...