Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Ikke mye brukt tror jeg. Syns det er spesielt og fint. Anonymous poster hash: 046b6...b77
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Veldig fint! Anonymous poster hash: ebea2...4ef
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Jeg tenker umiddelbart Severin Suveren Men fint navn, da Anonymous poster hash: 28a69...a18
Fandens Oldemor Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Jeg tenker umiddelbart Severin Suveren Men fint navn, da Anonymous poster hash: 28a69...a18 Enig i begge deler. Kanskje yngre folk ikke har denne assosiasjonen, og i så fall er det jo bare fint.
Gjest 5 andre Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Fint navn, men det er Severin Suveren og fjeset til Åsleik Engemark som popper opp i tankene når jeg hører det 😉
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Liker det. Ville bruke det til min sønn, men pappaen ville ikke. Anonymous poster hash: ad6ff...c4c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 Uflaks. Synes det er et helt greit navn, men ville ikke brukt det selv. Anonymous poster hash: b9046...d66
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Syns d er nydelig. Min sønn på snart 7 år har det som mellomnavn. 😊 Anonymous poster hash: b8d77...015
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 Grusomt når det uttales som i Severin Suveren, veldig fint når det uttales slik Severin på NRK uttaver navnet sitt (Sev'rin). Anonymous poster hash: c2f22...984
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Stilig Anonymous poster hash: fb927...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå