Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Severin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mye brukt tror jeg. Syns det er spesielt og fint.

 

Anonymous poster hash: 046b6...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint!

 

Anonymous poster hash: ebea2...4ef

Skrevet

Jeg tenker umiddelbart Severin Suveren :P

Men fint navn, da ;)

 

Anonymous poster hash: 28a69...a18

Skrevet

Jeg tenker umiddelbart Severin Suveren :P

Men fint navn, da ;)

 

Anonymous poster hash: 28a69...a18

Enig i begge deler. Kanskje yngre folk ikke har denne assosiasjonen, og i så fall er det jo bare fint.

Gjest 5 andre
Skrevet

Fint navn, men det er Severin Suveren og fjeset til Åsleik Engemark som popper opp i tankene når jeg hører det 😉

Skrevet

Liker det.

Ville bruke det til min sønn, men pappaen ville ikke.

 

Anonymous poster hash: ad6ff...c4c

Skrevet

Jeg syns det er suverent. 😂

Skrevet

Uflaks.

 

Synes det er et helt greit navn, men ville ikke brukt det selv.

 

Anonymous poster hash: b9046...d66

Skrevet

Syns d er nydelig. Min sønn på snart 7 år har det som mellomnavn. 😊

 

Anonymous poster hash: b8d77...015

Skrevet

Grusomt når det uttales som i Severin Suveren, veldig fint når det uttales slik Severin på NRK uttaver navnet sitt (Sev'rin).

 

Anonymous poster hash: c2f22...984

Skrevet

Stilig :)

 

Anonymous poster hash: fb927...e1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...