Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Jeg fikk rett før påske en del blemmer på brystet. Disse er bittesmå og har en hudfarget og litt lysrosa farge. Etter ca en dag så blir de mer rødlige og tilslutt mørk rød (ser ut som det er stivnet blod) det går ikke hull på de. Dette eskalerte og nå har jeg de på skuldre, rygg, bein, hals og høyre hånd. Jeg er forferdelig stiv i kroppen (værst på morningen) og har generell sykdomsfølelse i kroppen. Jeg er urolig trøtt og sliten. Ingen feber, men fryser hele tiden. Hadde hodepine i 3 dager i strekk i tillegg til at jeg har vært veldig kvalm. Føler at noe er galt. Skulle vel helst vært til lege? Noen som aner hva dette kan være? Anonymous poster hash: 6dd30...995
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Har foresten også tatt den glasstesten, prikkene forsvinner ikke ved trykk.. Hi Anonymous poster hash: 6dd30...995
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 legevakten Anonymous poster hash: 4f9ee...3df
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Det er ikke slik at jeg har små blemmer tett over alt. Det er litt her og der. Tror ikke det er farlig? Har jo gått med de siden før påske.. Hadde det vært noe alvorlig så hadde det vel skjedd noe til nå? Hi Anonymous poster hash: 6dd30...995
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 poenget mitt er at dette burde du ikke spørre om her inne. Du burde gå til lege med dette, det er ingen her som kan gjette seg til hva det er. Du kan ringe legevakten å høre hva de mener Anonymous poster hash: 4f9ee...3df
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Jeg skjønner at ingen kan svare meg helt sikkert her inne. Tenkte bare at jeg kunne høre litt, kanskje noen hadde erfaring selv eller lignende. Skal selvfølgelig ringe lege i morgen. Skulle gjort det tidligere, men har ikke følt meg så dårlig tidligere. Tenkte kanskje jeg var alergisk mot noe først, men da skulle det vel ha forsvunnet til nå? Hadde jeg vært redd så hadde jeg ringt legevakten.. hi Anonymous poster hash: 6dd30...995
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Slike flekker på kroppen kan være tegn til annen sykdom, Hi, så ta en tur til legen. Vet at bl.a. problemer med leveren i noen tilfeller gi lignende utslett. Men det er det nok mye som kan gjøre. Noen slike flekker er også ufarlige, men du bør absolutt ta en tur til legen! Anonymous poster hash: 98986...640
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 Er alle blemmer eller er det bare prikker noen steder? Mørkerøde? Står de tett? Anonymous poster hash: 928eb...a5c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 Støtter de andre her. Du må dra til legen. Disse utslettet kan være sykdom og de kan være "ingenting". Anonymous poster hash: 1b2a5...5c2
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 De starter som små hudfargede blemmer, synes nesten ikke med en gang, så bor de rødere før de tilslutt blir mørkerød som om det er stivnet blod i dem. Ingen sprekker. Det er god avstand mellom alle, så ingen står i klynger nei. Skal ringe til lege i morgen:) takk for at dere tar dere tid da👍 Hi Anonymous poster hash: 6dd30...995
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #12 Skrevet 5. april 2016 De starter som små hudfargede blemmer, synes nesten ikke med en gang, så bor de rødere før de tilslutt blir mørkerød som om det er stivnet blod i dem. Ingen sprekker. Det er god avstand mellom alle, så ingen står i klynger nei. Skal ringe til lege i morgen:) takk for at dere tar dere tid da Hi Anonymous poster hash: 6dd30...995 Husk å informere om de andre symptomene du har fått også når du ringer for legetime, Hi, for tilsammen så kan det gi større indikasjon på ev. annen sykdom. Anonymous poster hash: 98986...640
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #13 Skrevet 5. april 2016 Takk, det skal jeg gjøre:) hi Anonymous poster hash: 6dd30...995
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #14 Skrevet 5. april 2016 Ring 116117 Anonymous poster hash: a7831...517
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #15 Skrevet 7. april 2016 Hvordan går det? Anonymous poster hash: 928eb...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå