Gå til innhold

Cipralex eller tilsvarende


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt/bruker det? Hvordan reagerte dere?

 

Anonymous poster hash: 57b04...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Vil ikke anbefale

 

Anonymous poster hash: 91fc9...f39

Skrevet

Ja

Fungerer utmerket på meg. Levd med langvarig deperesjon og med cipralex føler jeg meg "normal". Følelsene stikker ikke så dypt lenger og det gjør at jeg fungerer bedre i hverdagen. Jeg kjenner på glede men kjenner også tristhet hvis noe trist skjer selvfølgelig. Hadde sikkert blitt avflatet i følelsene hvis jeg hadde sterkere dose. Det vil jeg selvfølgelig ikke. Lykke til.

 

Anonymous poster hash: 1a9cd...d1f

Skrevet

Takk. Er spent på om de funker for meg ☺

 

Anonymous poster hash: 57b04...4ef

Skrevet

Medisiner virker forskjellig på forskjellige folk, så du mp nesten bare prøve å se hvordan akkurat du reagerer, men husk at slike medisiner ofte har en innkjøringsfase, og at det kan være en del bivirkninger i denne fasen. Ikke gi opp med en gang, la det først gå seg til, før du gjør opp din mening om de. 



Anonymous poster hash: 9f0ef...01a
Skrevet

Gikk på Cipramil. Hjalp meg enormt. Kom meg bokstavelig talt ut av angsten, slet med sosial angst, men etter tablettene virket trivdes jeg med et sosialt liv igjen og kom meg ut døra. Jeg sluttet på dem etter et års tid når jeg ble gravid og har aldri begynt på igjen, det trengs ikke. Ifølge min daværende mann mente han at følelsene mine ble avflatet, jeg synes det er vanskelig å vite, da jeg også stengte av følelsene mine for ham, han var svært vanskelig, så det kan ha vært en blanding. Gikk ikke opp i vekt eller andre bivirkninger.



Anonymous poster hash: 45f64...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...