Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Mannen min sier lite i grunn, så jeg aner ikke hva han synes. Jeg var veldig slank når han traff meg og nå har jeg såklart gått opp noen kilo og fått litt mer på lårene og rumpa. Anonymous poster hash: 96917...515
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Ja:) han synes det jeg har svingt i vekt alle år vi vært sammen ( 12 år ) , og jeg veit jeg er tjukk nå :/ han er en gutt som alltid sett på de tynne perfekte jentene , til han møtte meg . Han elsker virkelig meg , og som han sier når jeg klager over vekt og kropp , du er jo den samme inni. Her snakker vi en fyr som kun var overfladisk med kjærester før . Gikk veldig på utseende , så er vel noe med meg selvom kroppen ikke er perfekt da:) Anonymous poster hash: 881e8...1ff
Tipptopp Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Ja og nei. Han syntes jeg var fin, men han har problemer med gravid-navler og brakk seg derfor hver gang han så min høygravide navel. Guri så gøy jeg hadde det med å "flashe" navelen når han minst ventet det 😂😂
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Ja. Er gravid med nummer to nå, og han er stadig bortpå magen for å klrmme, stryke, kose og kysse. Han gir meg komplimenter stadig vekk, og jeg kjenner at jeg elsker ham mer enn noen gang. Anonymous poster hash: 21402...039
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Han sa så 😉 Anonymous poster hash: 8ce46...f20
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Han synes at det var koselig st jeg var gravid og kunne holde rundt magen min i senga eller på sofaen. Spesielt fin synes han nok ikke at en høygravid dame eller jeg var, enda jeg ikke fikk mage-mage før uke 30+ og var vel slank som høygravid bare fordi jeg er ellers slank -men han klagde ikke etter fødsel når magen var flat og puppene pamela Andersson 😂 Anonymous poster hash: 0337c...477
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Ja, han sier i alle fall det, og oppfører seg sånn. Han er en skikkelig "boobs and ass" mann,så han liker at det blir litt å ta i der. Anonymous poster hash: 85d62...de9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Tror han liker kroppen min bedre som ikke-gravid, men han likte jo godt tanken på at vi skulle bli foreldre, og dermed også at jeg vagget rundt 😊 Puppene vokste da, det var gøy. Anonymous poster hash: a0d6d...bd1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 Han sa han syns jeg var fin, men jeg tror egentlig ikke han innerst inne mente jeg var "tiltrekkende fin". Egentlig tror jeg han sa det bare for å være snill med meg 😅 Anonymous poster hash: 04df3...88e
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 Åh ja 😃 men har jo rett. Jeg var flott som gravid. Anonymous poster hash: 4675d...fbf
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 Kan jeg aldri tenke meg. Selv om jeg er slank, ser jeg best ut når jeg ikke er gravid. Noe jeg tenker gjelder de fleste. Anonymous poster hash: b58cf...828
Pobie Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Ja, mannen synes jeg er fin som gravid, selv om han egentlig ikke synes gravidkropper er spesielt tiltrekkende. Han sier det er noe helt annet når det er meg og hans eget barn. Og jeg synes personlig jeg ser flott ut som gravid
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 Han sa så. Tok mye på magen og la ofte en beskyttende hånd over magen min. 🙊 Nå er jeg ganske feit etter fødsel og han synes jeg fortsatt er fin. Tror han trenger nye briller. 🙄 Anonymous poster hash: b9628...135
Kanutten83 Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Han syntes jeg var veldig fin, og han ble så absolutt tiltrukket av meg som gravid Men som han sa, jeg var ikke sexy Og det er helt greit, for selv om jeg ikke var sexy, så var jeg vist råfin, og slikt følte jeg det også
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #15 Skrevet 6. april 2016 Ja Jeg gikk kun opp 6 kg under graviditeten.. Vet ikke om det har noe særlig å si Anonymous poster hash: 516c6...a9e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #16 Skrevet 6. april 2016 Fin men ikke sexy fin. Helt Ok. Anonymous poster hash: 5bb66...3e5
Mumua Skrevet 6. april 2016 #17 Skrevet 6. april 2016 Jadda, han syntes jeg "glødet" så fint mens jeg hang over doen å spydde i 4 mnd Men han syntes nok jeg var ganske fin, og det var jeg forsåvidt også. Har sjelden vært så fornøyd med kroppen som da jeg var gravid, spradet rundt i tettsittende klær og følte meg smashing! Til og med når vekta nærmet seg 100 kg
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #18 Skrevet 6. april 2016 Jadda, han syntes jeg "glødet" så fint mens jeg hang over doen å spydde i 4 mnd Men han syntes nok jeg var ganske fin, og det var jeg forsåvidt også. Har sjelden vært så fornøyd med kroppen som da jeg var gravid, spradet rundt i tettsittende klær og følte meg smashing! Til og med når vekta nærmet seg 100 kg Ja, du sier noe, etter graviditetene ser magen min ut som en diger rosin og jeg kan ikke gå i annet enn store telt for at folk ikke skal se det ekstremt sjenerende magehenget. Sukk, savner den tiden da jeg kunne se OK ut. Anonymous poster hash: 167f2...fd3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #20 Skrevet 6. april 2016 Nei, han syns nok ikke det. Han sa jeg så helt ok ut, men finere med flat mage. Anonymous poster hash: 9d2fe...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå