Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 I begynnelsen snakket jeg kun med én av gangen, men nå har jeg kontakt med tre stykker. Har ikke møtt noen ennå, og vil selvfølgelig kutte kontakt med andre hvis det hadde blitt noe mer. Men er det greit å chatte med flere samtidig? Bortsett fra at det er slitsom å holde styr på hva jeg har sagt til hvem Anonymous poster hash: e506b...518
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Snakker med alle som jeg matcher med, for det er nemlig ikke så veldig mange. Jeg syns jeg sveiper mer til venstre enn til høyre Anonymous poster hash: 95df7...684
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Jeg har slettet profilen min, og jeg husker ikke helt. Jeg tror det var hovedsakelig én om gangen, faktisk. Jeg syns det var veldig sjelden noen jeg likte og sveipet til høyre på, så jeg fikk også ganske få matcher. Og såp viste det seg alltid at de var mye mindre kjekke på andre bilder enn på de som lå på profilen deres (klarte å finne identiteten til de fleste, eller de sa det, så da kan man jo google). For eksempel var det én som så veldig kjekk og sjarmerende ut på alle bildene han hadde lagt ut. Men da jeg fikk se video av ham på Youtun´be var han minst 8 kilo tyngre, og de flotte krøllene var blitt til litt tynt fjon. Og en som jeg faktisk super-liket, fordi han virket som veldig lik meg i interesser osv, og så veldig kjekk ut, helt min type, liksom, var også mye eldre og tjukkere enn på bildene (vi ble Facebook-venner), pluss at han hadde litt stygge tenner (smilte ikke på noen av prifilbildene på Tinder). Jeg traff heller ingen, for det ble bare stress. Men så til ditt spørsmål: Det må vel være greit å chatte med tre om gangen, til du finner ut hvem av dem du evt vil treffe. Det er jo mye mer effektivt enn å lete opp, undersøke, løfte opp, og kysse - den ene frosken etter den andre, i jakten på prinsen. 99 % av dem er frosker, så da er det bare å være ørlite grann kynisk frem til det dukker opp en ekte prins.¨ Anonymous poster hash: 3338d...2ea
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Har aldri vært der da jeg har hatt samboer i flere år. Men jeg fant han over nett og nettdeita i flere år. Og ja jeg hadde kontakt med flere menn av gangen. Men jeg deita aldri mer enn en av gangen fordi det blir helt feil for meg. Anonymous poster hash: 650c7...69b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Ja gjør det. Nå er det slutt på snill pike. Jeg møtte en og alt var helt fantastisk men har nå funnet ut at han har lurt meg hele tiden. Så nå skal jeg ha det gøy og ikke bry meg så mye lenger Anonymous poster hash: c0c65...a86
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Ja gjør det. Nå er det slutt på snill pike. Jeg møtte en og alt var helt fantastisk men har nå funnet ut at han har lurt meg hele tiden. Så nå skal jeg ha det gøy og ikke bry meg så mye lenger Anonymous poster hash: c0c65...a86 I feel you girl! 👌 Anonymous poster hash: 14f19...cca
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Jeg drev med nettdating i 2 år for et par år siden før jeg møtte min samboer via sukker.no. Jeg snakket helt klart med flere om gangen, og møtte 3 til date før jeg møtte min samboer. Det er helt klart mange frosker der ute så jeg ville spredd interessen litt til å begynne med slik at du ikke blir stående stille med en som ikke er en match i det virkelige liv. Anonymous poster hash: 459f3...fa2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 Nå har jeg ikke vært på Tinder på over et år. Men ja jeg snakket med flere samtidig. Hadde og veldig mange match, så ble at jeg ikke snakket med alle. Men de som var mest interessante og de man kom best overens med. Noen snakket man og med bare en liten stund. Møtte bare noen få av dem da😊 En av de ble kjærsten min faktisk. Anonymous poster hash: ceeca...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå