Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Får noen damer hit på "klubb" i neste uke. Flere av dem kjenner jeg ikke så godt, men de er litt "kjærring", så jeg tenker at de kanskje ikke er veldig spreke i matveien. Vil gjerne servere noe alle klarer å spise. De andre damene har servert tacosuppe, pai, kyllingsalat, pastasalat o.l. Jeg trenger tips til noe litt sprekere, men samtidig ikke så sprekt at de eldste får panikk 😜 Anonymous poster hash: 2f2eb...52a
Love my kidz Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Du må ikke imponere bare for å gjøre det. Gjør noe safe i stedet. Er mange i den klubben da, hva med ost og kjeks og druer?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Du må ikke imponere bare for å gjøre det. Gjør noe safe i stedet. Er mange i den klubben da, hva med ost og kjeks og druer? Nei, jeg vet det, men jeg synes det andre er så kjedelig 🙈😜 Er veldig glad i litt spennende mat selv, og elsker for eksempel scampi, parmesan, avokado, blåmuggost, brie, blåskjell o.l. Mens flere av damene i klubben synes slike ting er veldig skummelt, og serverer tine kremost og skiver norvegia når de har ost og kjeks 😜 De er søte, da. Men kjedelig er det jo... Jeg vil ha en mellomting på en måte. Gjerne en god suppe, litt mer spennende enn tacosuppe fra Toro, og ikke fullt så skummelt som skalldyrsuppe 😜 Ost og kjeks er veldig godt, men vi skal holde på med håndarbeid, så det hadde vært best med noe mat som passer til en "pause", og ikke til småspising hele kvelden, slik som ost og kjeks gjør. Anonymous poster hash: de937...b78
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Nei, jeg vet det, men jeg synes det andre er så kjedelig 🙈😜 Er veldig glad i litt spennende mat selv, og elsker for eksempel scampi, parmesan, avokado, blåmuggost, brie, blåskjell o.l. Mens flere av damene i klubben synes slike ting er veldig skummelt, og serverer tine kremost og skiver norvegia når de har ost og kjeks 😜 De er søte, da. Men kjedelig er det jo... Jeg vil ha en mellomting på en måte. Gjerne en god suppe, litt mer spennende enn tacosuppe fra Toro, og ikke fullt så skummelt som skalldyrsuppe 😜 Ost og kjeks er veldig godt, men vi skal holde på med håndarbeid, så det hadde vært best med noe mat som passer til en "pause", og ikke til småspising hele kvelden, slik som ost og kjeks gjør. Anonymous poster hash: de937...b78 Hot kyllingsuppe med hvitløksbrød!!! Anonymous poster hash: 664b1...402
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Chili con carne Lasagne Fiskesuppe Eller hva med skikkelige, hjemmelagde hamburgere? Tilbehør i skåler på bordet, så kan alle bygge sin egen burger. Norvegia eller blåmugg, ketchup eller chilisaus? Fritt valg. Anonymous poster hash: e902a...994
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 7 layer dip :-) det er digg Anonymous poster hash: 44a28...207
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Nei, jeg vet det, men jeg synes det andre er så kjedelig 🙈😜 Er veldig glad i litt spennende mat selv, og elsker for eksempel scampi, parmesan, avokado, blåmuggost, brie, blåskjell o.l. Mens flere av damene i klubben synes slike ting er veldig skummelt, og serverer tine kremost og skiver norvegia når de har ost og kjeks 😜 De er søte, da. Men kjedelig er det jo... Jeg vil ha en mellomting på en måte. Gjerne en god suppe, litt mer spennende enn tacosuppe fra Toro, og ikke fullt så skummelt som skalldyrsuppe 😜 Ost og kjeks er veldig godt, men vi skal holde på med håndarbeid, så det hadde vært best med noe mat som passer til en "pause", og ikke til småspising hele kvelden, slik som ost og kjeks gjør. Anonymous poster hash: de937...b78 "...men vi skal holde på med håndarbeid..." Hvem er kjerring, sier du? Syns chili con carne var et godt forslag. Anonymous poster hash: 6fde1...68f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 lefser med rucola og laks er jo godt da....kan har forskjellig ting i...smøreoster og andre kjøttpålegg i....det er mere som fingermat...passer til litt andre tapas retter.... Anonymous poster hash: c76a8...d5e
Himmel og hav Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 "...men vi skal holde på med håndarbeid..." Hvem er kjerring, sier du? Syns chili con carne var et godt forslag. Anonymous poster hash: 6fde1...68f HÆ? Er håndarbeid liksom kjerring nå? Har du fått med deg at strikking er trendy (igjen)? Til HI: Hva med en lun nudelsalat? Du trenger ikke å gjøre den veldig spicy. Eller hva med Vårruller eller samosa? En mild indisk gryte som korma eller Butter chicken?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 HÆ? Er håndarbeid liksom kjerring nå? Har du fått med deg at strikking er trendy (igjen)? Til HI: Hva med en lun nudelsalat? Du trenger ikke å gjøre den veldig spicy. Eller hva med Vårruller eller samosa? En mild indisk gryte som korma eller Butter chicken? "Vi skal holde på med håndarbeid". Det var bare noe med hele setningen. Syns så tydelig at det var en stemme også til den Håndarbeid, du liksom. Men joda. Strikking, hekling osv er jo selvsagt trendy det Anonymous poster hash: 6fde1...68f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 7 layer dip :-) det er digg Anonymous poster hash: 44a28...207 Hva er det? 😃 Anonymous poster hash: de937...b78
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #12 Skrevet 5. april 2016 Kyllingsuppe med eple, ingefær, karri.... www.trinesmatblogg.no Anonymous poster hash: 1bf71...1c0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 7 layer dip eller 7 lags dip er litt vanskelig og forklare,men prøv og Google, er sånn skikkelig snax mat. Du trenger Ildfast form Refried beans Kyllingfilet i biter Tacokrydder Rødløk Rømme Guacamole Salsa Tomater Revet ost Nachos chips Bland Tacokrydder,kylling,Rødløk og Refried beans legg i formen. Legg deretter på resten av tilbehøret lagvis,strø på med ost til slutt. Så har du 7 lags dipp Anonymous poster hash: 44a28...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå