Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Jentungen hadde bursdag i påsken, og vi har ikke rukket å feire enda siden "alle" har bursdag i april. Nå til helgen er det ikke mindre enn 4 bursdager. Jeg tenkte å la henne invitere 4 venner med på kino. Hun ville ha med 2 fra egen klasse og 2 fra parallellklassen. Jeg kjenner mødrene til disse 4 godt da jentene også har gått i bhg sammen. Nå reagerte hun ene moren, som forsåvidt er en god venn, på dette. Mente at dette ikke var særlig lurt fordi barna pratet sammen. Selv inviterte hun hele klassen, og de to fra parallellklassen privat. Jeg fatter ikke at dette blir galt. Det blir invitert 2 av 12 jenter i hver klasse, og ingenting skal deles ut på skolen. Kjente jeg ble veldig irritert på venninnen min, og syns det er litt dobbeltmoralsk, for hun gjordejo nesten det samme. Men så sitter jeg her og kverner og blir usikker da. Er jeg på bærtur? Anonymous poster hash: da82b...e86
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Hvis det er så få, er det ikke ekskluderende etter min mening. Anonymous poster hash: 7e828...b69
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Om ungen din går i småskolen vil det nok ikke bli tatt godt i mot blant de andre i klassen. Vil du at ungen din skal bli ekskludert av de andre? Anonymous poster hash: 2312e...009
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Kun to av tolv synes jeg overhodet ikke er ekskluderende! Men da deler man ikke ut på skolen nei, det blir litt unødvendig. Synes det får være måte på hvor lite man skal kunne bestemme over egen bursdagsfeiring. Ja, man har et ansvar for at andre også blir inkludert og har det bra, men man må også huske at man feirer bursdag for barnet, det er ikke fellesarrangementer. Ti av tolv jenter i klassen er ikke kjekt, med mindre det er to jenter som sparker og slår barnet og barnet er livredd for de (da skal de søren ikke få ødelegge barnets bursdag!). Men et par man leker mest med er helt greit! Ikke alle barn som trives med så mange på en gang, heller. Anonymous poster hash: 2e9ea...6bb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Takk for svar. Da blir det sånn☺ Personlig syns jeg ikke dette er annerledes enn om disse 5 skulle lekt sammen etter skolen sammen, noe de ofte gjør. Anonymous poster hash: da82b...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå