Gå til innhold

Arrgh! Trass, nattevåk og veslevoksne sjuåringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste henger fast i puppen hele natta. Søvnen blir deretter. Veldig oppstykket.

Hun på fire er et trassig lite troll for tiden som kviner for den minste ting, svarer nei!!! Har ikke lyst!!! Til alt! Veksler mellom å legge opp til bråk med storebror og å sutre/hyle når han biter på.

Han på sju er en veslevoksen liten ramp. Terger lillesøster, sutrer (?!) over hva som er til middag, sier Aldri i livet! til det meste.

Og ingen av dem hører etter beskjeder som blir gitt. Må gjentas i det uendelige og tilslutt må jeg ofte heve stemmen og bli skikkelig sint.

Hva søren! Er det alderen? Er de i hver sin sjarmerende periode eller?

Vurderer annonse på Finn.no i kveld😝

Anonymous poster hash: d6d0a...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah. Føler med deg. Og jeg har bare en på 7 snart 8. Han alene føles ut som 10 til tider, har vært spinnvill siden 10 mnd alder 😯

All ære til deg! Aner ikke hvordan jeg skulle klart meg med 3 😂

Anonymous poster hash: 8d2cf...f38

Skrevet

Høres ut som mine - bare at de er 3 og 6. Hun på 3 er en tergestikke og sutreguri samtidig, og 6-åringen har plutselig blitt en ufordragelig minifjortis som lever for å skape drama. 

Jeg er i tillegg høygravid.

Klarer ikke la være å tenke at det virkelig var et sjakktrekk med en til. Særlig når du sier at de ikke blir bedre når de er 4 og 7. Gud gi meg styrke...

Anonymous poster hash: 3c7a9...be7
Skrevet

Min på seks er et mareritt, i tillegg til å sutre og klage på alt lyver han en del og. Det er til å bli gal av.

Anonymous poster hash: a23a5...b39

Skrevet

Som mine hører jeg... Jeg er alene med en på 8 mnd (som har glemt hvordan hun sover), en på 3 (som har vilje av stål og sier høyt NEI til alt), ei på 10 og en på 12. De to eldste krangler så busta fyker og kan terge på seg gråstein :o Føler jeg ligger og spreller for å akkurat holde hodet over vannet for tiden!

Skrevet

Haha! Skrver du om meg? Har det som deg, barna er like gamle også.

Anonymous poster hash: b4cea...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...