Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Per Alve .

 

Synes det er litt spesielt og liker det.

 

Anonymous poster hash: e36e7...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt i samme gate som Jon Blund

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Ikke noe jeg ville valgt selv, men for all del, hver sin smak. Er nok mange som hadde styrt langt unna navnet jeg ga datteren min også :) 

Skrevet

Per er klassisk og greit.Men Alve. .nei, faller ikke i smak her. Ser for meg en sånn fyr som sitte med hodet langt inn i datamaskinen på the gathering 😆

 

Anonymous poster hash: 22141...2f8

Skrevet

Uff nei, det blir for sært. Liker ingen av dem hver for seg heller.

 

Anonymous poster hash: 7a29c...736

Skrevet

Likte ikke kombinasjonen. Men både Per og Alve er veldig fine hver for seg!

 

Anonymous poster hash: dbdb7...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...