Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Per Alve . Synes det er litt spesielt og liker det. Anonymous poster hash: e36e7...27c
Gjest Stjerneklart Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Ikke noe jeg ville valgt selv, men for all del, hver sin smak. Er nok mange som hadde styrt langt unna navnet jeg ga datteren min også
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Per er klassisk og greit.Men Alve. .nei, faller ikke i smak her. Ser for meg en sånn fyr som sitte med hodet langt inn i datamaskinen på the gathering 😆 Anonymous poster hash: 22141...2f8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Uff nei, det blir for sært. Liker ingen av dem hver for seg heller. Anonymous poster hash: 7a29c...736
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Likte ikke kombinasjonen. Men både Per og Alve er veldig fine hver for seg! Anonymous poster hash: dbdb7...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå