Gå til innhold

Jeg skjønner meg ikke på mannfolk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har noe på gang, så plutselig dater han ei annen. Så angrer han på det, og dropper henne. Vi finner tonen igjen, men plutselig kysser han med min venninne... Han så ikke noe galt i dette, det var jo ikke han som begynte... Samtidig sier han at han ville ikke likt om jeg kysset med andre... Og så blir det mer seriøst,og så helt ut av det blå skal han plutselig til hun han brått datet første gang vi hadde noe gående...

Jeg har grunn til å reagere,sant?

Føler liksom at jeg har vokst fra slikt drama... Men jeg kan ikke bare sitte å godta og godta heller når han sårer meg gang på gang... Eller?

Anonymous poster hash: 2495b...515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo... "Hadet!"

Anonymous poster hash: db150...439

Skrevet

Hallo... "Hadet!"

Anonymous poster hash: db150...439

Akkurat det jeg sa selv også...

Jeg spurte først om han kødda... "Nei,hvorfor skulle jeg det?" fikk jeg som svar... Svarte "eh.. Ha det." tilbake, og fikk som svar at "hva skjedde nå?".

Han skjønner det bare ikke selv en gang.... :-(

Ennå jeg har sagt klart og tydelig hvor mine grenser går flere ganger... Bare å gi opp...

Hi

Skrevet

Vi har noe på gang, så plutselig dater han ei annen. Så angrer han på det, og dropper henne. Vi finner tonen igjen, men plutselig kysser han med min venninne... Han så ikke noe galt i dette, det var jo ikke han som begynte... Samtidig sier han at han ville ikke likt om jeg kysset med andre... Og så blir det mer seriøst,og så helt ut av det blå skal han plutselig til hun han brått datet første gang vi hadde noe gående...

Jeg har grunn til å reagere,sant?

Føler liksom at jeg har vokst fra slikt drama... Men jeg kan ikke bare sitte å godta og godta heller når han sårer meg gang på gang... Eller?

Ikke la deg behandle som en trøstegevinst som han kan komme tilbake til når han ikke har noe annet interessant på gang da. Du burde satt foten ned for lenge siden!

Skrevet

Høres ut som om han er fjorten år :P Jeg hadde aldri giddi det. Jeg har nå gått fra samboeren min etter 4 år, fordi han er sånn vinglete. han har ikke vært med damer, men jeg har ønsket meg barn lenge, og han har sagt '' ja når jeg får bedre jobb '' så fikk han bedre jobb. '' ja når jeg føler meg bedre '' '' nå føler jeg meg bedre '' gå for det du vil ha. han står tydelig i veien for deg :P

Anonymous poster hash: 40465...3d4
Skrevet

Hallo !!! I et nytt forhold burde han vært så oppslukt i deg at alt det andre aldri hadde skjedd. Vent på drømmemannen du !!

Anonymous poster hash: e7e24...af1

Skrevet

Dropp mannen og "venninnen" din!

Skrevet

Det er akkurat det jeg har følt meg som... En trøstegevinst... Den såkalte bestevenninna mi har jeg ikke pratet med siden det skjedde, og det har jeg ingen planer om heller...

Det er bare så jævla frustrerende...

Det har vært så intenst de gangene vi møtes,det har vært ca annenhver helg. Men såer det nesten helt dødt ang kontakt resten av tia...

Nå i helgen sa vi til hverandre "glad i deg" også for første gang, og rett etterpå sa han "jeg vil egentlig si noe annet"...

Han har tidligere gått ekstremt raskt inn i nye forhold, det har vært rask innflytting og forlovelse og kjærlighetserklæring via tatoveringer osv, men ingen av disse har jo vart....

Skulle ikke tro jeg eier hjerneceller i det hele tatt som lar mannfolk behandle meg sånn... Jeg blir såret og såret og såret, og til slutt blir jeg så forbanna at jeg bare bloklerer de ut fra hele livet mitt... Dumme meg som ikke setter ned foten tidligere...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...