Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Vi skal ut å reise med Københavnbåten 22 april. Må vi vise pass eller holder det med bankkort med bilde? Har ikke førerkort og fant ut at passet mitt gikk ut forrige måned. Er det noen her som har vært ute å reist med den båten i det siste og som vet hvor strenge de er? Hvis jeg må ha pass er det noe sjanse for at jeg rekker å få nytt før 22 april? Anonymous poster hash: 59fc3...7c5
Snøfnugget Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Reiste i høst og måtte vise pass begge veier.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Jeg jobber med ting som dette, og JA, du må ha med pass når du reiser utenlands da dette er den eneste legitimasjon som er gyldig i utlandet. Det er mulig å reise ut uten, men lykke til med å komme tilbake. Legg inn ekstra tid for besøk hos nærmeste ambassade for å skaffe reisebevis eller nødpass. 💸 Anonymous poster hash: b5da4...29d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Jeg var nylig med båten. Var bevæpnet politi da vi kom hit igjen. Holdt lenge med førerkort så da burde visa gjelde også. Anonymous poster hash: 0325d...301
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Var der i påsken , sto politi og skulle se pass på voksne og barn Anonymous poster hash: a7ea7...933
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Var der i påsken , sto politi og skulle se pass på voksne og barn Anonymous poster hash: a7ea7...933 Måtte ikke ha pass. Var der jeg og. Anonymous poster hash: 0325d...301
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Vi var med båten i januar og hadde med pass. Fikk da beskjed at førerkort holdt. Da vi kom med barnas båt i påsken hadde vi da bare med førerkort, men da ønsket de pass. Jeg kommenterte hva de sa sist, og politidamen mente at pass var det beste uansett hva politiet sa forrige tur. Anonymous poster hash: 4d4d1...cfc
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Er det Color line? Hvis det er det, så står det på nettsiden at man ikke trenger pass til Danmark, men må ha gyldig legitimasjon. Men de anbefaler pass. Siden barn ikke har annen legitimasjon, så må de ha pass Anonymous poster hash: a9ac4...bc2
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 Jeg jobber med ting som dette, og JA, du må ha med pass når du reiser utenlands da dette er den eneste legitimasjon som er gyldig i utlandet. Det er mulig å reise ut uten, men lykke til med å komme tilbake. Legg inn ekstra tid for besøk hos nærmeste ambassade for å skaffe reisebevis eller nødpass. Anonymous poster hash: b5da4...29d Det er den eneste legitimasjonen som er gyldig i Tyskland, men ikke i Danmark Anonymous poster hash: a9ac4...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå