Gå til innhold

Samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Har sliti lenge, kona lenger enn meg. Nå er hun møkkalei meg og vil ut. Vi har prøvd siden i sommer og jeg er dårlig på mine ting og hun på sine.

Hun vil ikke mer og jeg vil. Det ender opp med at hun vil flytte ut for en periode, ikke ha noe med meg og gjøre bortsett fra når vi er med barna. Med barna så funker vi fint, men så fort de har lagt seg går hun inn i silence mode. Jeg har lyst til at vi kan prøve og bo sammen for barna sin del uten at vi er kjærester, men det vil ikke hun. Akkurat nå føles det som jeg blir behandlet som luft. Jeg har gjort mange dumme ting, men det har vi begge og nå føler jeg at det er kun jeg som får "svi".

Skal jeg bli med på alt hun vil eller har jeg og lov til og stille noen krav. Følelsene for meg er borte og eneste måten for henne er og flytte ut og se om savnet og følelsene kommer tilbake. Jeg mener jo at vi kan prøve først hjemme siden tiden med barna går kjempefint, bra grunnlag og bygge på.

Anonymous poster hash: 12018...c38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags krav mener du at du kan stille da? Om hun vil ut av forholdet, så kan du jo ikke holde henne igjen.

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Har sliti lenge, kona lenger enn meg. Nå er hun møkkalei meg og vil ut. Vi har prøvd siden i sommer og jeg er dårlig på mine ting og hun på sine.

Hun vil ikke mer og jeg vil. Det ender opp med at hun vil flytte ut for en periode, ikke ha noe med meg og gjøre bortsett fra når vi er med barna. Med barna så funker vi fint, men så fort de har lagt seg går hun inn i silence mode. Jeg har lyst til at vi kan prøve og bo sammen for barna sin del uten at vi er kjærester, men det vil ikke hun. Akkurat nå føles det som jeg blir behandlet som luft. Jeg har gjort mange dumme ting, men det har vi begge og nå føler jeg at det er kun jeg som får "svi".

Skal jeg bli med på alt hun vil eller har jeg og lov til og stille noen krav. Følelsene for meg er borte og eneste måten for henne er og flytte ut og se om savnet og følelsene kommer tilbake. Jeg mener jo at vi kan prøve først hjemme siden tiden med barna går kjempefint, bra grunnlag og bygge på.

Din eneste mulighet er nok å gi henne tid og luft, alt annet vil nok føles som masing og klenging.

Tror faktisk det er best for deg å få litt avstand også, selv om det egentlig ikke er det du ønsker. Det vil bli sårt for deg i lengden å hver dag blir konfrontert med avvisningen hennes.

Jeg føler med deg, tøft å bli avvist og skjøvet bort når man selv ønsker å jobbe seg gjennom det. Uheldigvis må begge ville, du kan ikke ville nok for begge.

Skrevet

Jeg skjønner det ikke er lett når følelsene er borte. Men mener det blir litt for enkelt når vi har vært to om ting som har skjedd. Da må man prøve i sammen, nå føler jeg at det er kun hennes måte det skal gjøres på.

Skrevet

Når damer sier det din gjør, betyr det som regel at hun er helt ferdig med forholdet og bare vil ut.

Anonymous poster hash: 336a2...a12

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Hva mener du med at det kun er du som får svi, og om du skal bli med på "alt hun vil"? Hva er det hun vil?

Skrevet

Det må å flytte for '' å se om følelsene kommer tilbake '' er bare no jævla tull.Hverdagen kommer tilbake om man er fortsatt seg selv. Klarer dere ikke å få det til å funke nå, så hjelper det ikke å være fra hverandre en stund.

Anonymous poster hash: e2917...413
Skrevet

Er bare så fryktelig vanskelig og gå med på det når jeg ikke har lyst og mener vi kan møtes litt i midten. Med og bo sammen så føler hun at hun ikke får slappet av og vært seg selv. Ser jo den. Hun mener at hun må finne tilbake til seg selv og så se hva som skjer. Skal få kontaktet familievernkontor og høre hva de sier.

Skrevet

Er bare så fryktelig vanskelig og gå med på det når jeg ikke har lyst og mener vi kan møtes litt i midten. Med og bo sammen så føler hun at hun ikke får slappet av og vært seg selv. Ser jo den. Hun mener at hun må finne tilbake til seg selv og så se hva som skjer. Skal få kontaktet familievernkontor og høre hva de sier.

Men skjønner du ikke? Det er dessverre ikke noe du må "gå med på". Du har ikke noe valg egentlig. Vil hun ut så må du slippe henne. At du ønsker å prøve mer hjelper så lite når hun ikke vil. Skjønner at det er fryktelig leit.

Anonymous poster hash: 038f6...f14

Skrevet

Hun har prøv helt siden forrige sommer og dere har ikke fått det til. Da forstår jeg henne godt at hun nå vil ut.

Der ikke noe du skal gå med på eller ikke. Vil hun ut er det ikke noe du kan gjøre med det.

Anonymous poster hash: f5dca...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...