Gå til innhold

Rart mønster ifht sexlyst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en elsker som jeg treffer ca to helger i måneden. I periodene jeg ikke skal treffe han tenker jeg overhodet ikke på sex og er ikke tent i det hele tatt, men når det nærmer seg avtalt tidspunkt blir jeg helt tussete av kåthet og når vi møtes kan jeg nesten være litt overtent.. jobber da med meg selv for å ikke stønne for mye osv.. er dette vanlig? Jeg kan ikke huske å ha opplevd det sånn før..

Anonymous poster hash: e02d4...f02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja Pulfrid. Det er nok ganske vanlig.

Anonymous poster hash: d5c12...d25

Skrevet

Pulfrid faktisk 😆

Skrevet

Overskriften din bør endres til "sexlyst med rart mønster".

Hva betyr egentlig "ifht"? I forhold henhold til? 😂

Uttrykket 'i forhold til' betyr vanligvis 'sammenlignet med'. Tror ikke det er det du prøver å si.

Men til spørsmålet ditt: Grattis! Du er innstilt på å ha sex med en du digger å ha sex med og kroppen din følger med! 👍🏻

Anonymous poster hash: 82bab...0d9

Skrevet

Overskriften din bør endres til "sexlyst med rart mønster".

Hva betyr egentlig "ifht"? I forhold henhold til? 😂

Uttrykket 'i forhold til' betyr vanligvis 'sammenlignet med'. Tror ikke det er det du prøver å si.

Men til spørsmålet ditt: Grattis! Du er innstilt på å ha sex med en du digger å ha sex med og kroppen din følger med! 👍🏻

Anonymous poster hash: 82bab...0d9

Takk for at du bidrar til å bekjempe 'i forhold til'-helvetet!!!☺️☺️☺️

Anonymous poster hash: 4b8c8...8dc

Skrevet

Jeg har en elsker som jeg treffer ca to helger i måneden. I periodene jeg ikke skal treffe han tenker jeg overhodet ikke på sex og er ikke tent i det hele tatt, men når det nærmer seg avtalt tidspunkt blir jeg helt tussete av kåthet og når vi møtes kan jeg nesten være litt overtent.. jobber da med meg selv for å ikke stønne for mye osv.. er dette vanlig? Jeg kan ikke huske å ha opplevd det sånn før..

Jada og mannen din tenner deg ikke og du ga ham serier et ultimatum og nå har du funnet en elsker som tenner deg bla bla. Lykke til!

Anonymous poster hash: 0c6ae...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...