Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Jeg har en plan om å kjøpe en billig brukt sykkel til jentungen også fikse den og male den opp. I følge venner og bekjente så er dette bortkastet og ikke lurt... Sykler i strl 7-8 år er dyre ny, og det har jeg ikke råd til nå... Er jeg helt på bærtur? eller er det en smart løsning? Anonymous poster hash: 590a1...407
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Har nettopp kjøpt kjempefine nye sykler til barna på finn. som ikke trengte fikses at all. så at du har tenkt å pusse de opp synes jeg var litt hmmm... let heller på finn, FB etc... Anonymous poster hash: 15596...6c3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Brukt sykkel er lurt, men ikke så gammel at den må pusses opp. Ligger masse på Finn, får en fin sykkel som bare trenger en vanlig vårpuss for 500 kr. Anonymous poster hash: 17f21...4ae
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Jeg har en plan om å kjøpe en billig brukt sykkel til jentungen også fikse den og male den opp. I følge venner og bekjente så er dette bortkastet og ikke lurt... Sykler i strl 7-8 år er dyre ny, og det har jeg ikke råd til nå... Er jeg helt på bærtur? eller er det en smart løsning? Anonymous poster hash: 590a1...407 Du får kjempebillige brukte sykler som ikke trenger å fikses på en gang! Tull å kjøpe nytt hele tiden! Anonymous poster hash: 601a7...e02
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Det er det jeg også tenker Grunnen til fiksing er for at jeg vet hvordan man skifter 90% av delene på en sykkel, så gjør meg ikke noe og må gjøre det. Men hovedsaklig tenker jeg mest og style den slik jentungen vil ha den (Vet jeg slipper unna med halve prisen hvis jeg gjør det) De andre mener jeg er helt på bærtur, og at nye sykler er ikke såååå dyre... HI Anonymous poster hash: 590a1...407
Mandala Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Din plan er selvsagt veldig lur. Jeg selv som ikke vet hvordan man skifter noe på en sykkel, kjøpte katta i sekken for et år siden. Men jeg har også sett mange kjempefine brukte sykler som selges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå