Gå til innhold

Du som ikke hadde noe "kall" ang utdanning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarte du å finne ut av hva du skulle utdanne deg til?

De eneste kravene jeg har er at jeg skal kunne bruke utdanningen i utlandet og at det har en grei lønningsjekk, samt at det ikke er vanskelig å få seg jobb.

HJELP?!

Anonymous poster hash: e975e...4dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan klarte du å finne ut av hva du skulle utdanne deg til?

De eneste kravene jeg har er at jeg skal kunne bruke utdanningen i utlandet og at det har en grei lønningsjekk, samt at det ikke er vanskelig å få seg jobb.

HJELP?!

Anonymous poster hash: e975e...4dc

Sykepleier.

Anonymous poster hash: c68f0...c8b

Skrevet

Sykepleier.

Anonymous poster hash: c68f0...c8b

Har tenkt mye på det, men burde man ikke ha en eller form for et kall når man går en slik utdanning? Eller kanskje man finner noe under utdanningen. Er så vanskelig..

hi 

Anonymous poster hash: 6d1df...a1d

Skrevet

Jeg ventet noen år og jobbet, før jeg fant noe jeg var lidenskaplig interessert i og utdannet meg innen det. 

Skrevet

Jeg ventet noen år og jobbet, før jeg fant noe jeg var lidenskaplig interessert i og utdannet meg innen det. 

Hva endte du opp som? :)

Anonymous poster hash: 6d1df...a1d

Skrevet

Hadde samme problemstilling og samme krav til utdanning/yrke. Valgte noe jeg halvveis interesserer meg for, kan bruke mange måter og som samtidig var litt utfordrende (noe å bryne seg på).

Valgte meg økonomi/regnskap uten å helt vite hvor jeg skulle ende opp. Likte meg såpass bra at det ble en master også. Finnes mange muligheter innenfor økonomi, så valgmulighetene var store. Er siviløkonom nå.

Føler ikke det er mitt kall egentlig, men føler ingenting er mitt kall. Er fornøyd med at jeg liker meg på jobb, trives og har mange muligheter om jeg vil bytte beite en gang.

Anonymous poster hash: d48e2...3b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...