Gå til innhold

Råskuffet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har liksom gått å gleda oss til å sette igang med første prøveperiode. 
Liten nedtur da, her sitter jeg råskuffet og småsnurt fordi jeg ikke er blitt gravid enda!
det er jo tross alt 3 dager siden vi sluttet med prevansjon! 

HAHA.... *oppgittovermegsjølforendustjeger*

Anonymous poster hash: a909b...cba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. Rart hvordan hjertet styrer hodet.. man vil jo så gjerne, selv om man vet at det er helt normalt å ikke bli gravid på sekundet man vil.. :P

Anonymous poster hash: 0c343...44f
Skrevet

Samme her. Jeg sluttet på p piller i februar og har hoppet av svingen siden det mens vi venter på å prøve på et 2017 barn. Har håpet og trodd det skulle klaffe uansett.

Den virkelige prøvingen begynner i mai og jeg er utålmodig 😀

Skrevet

Dagene har aldri gått tregere egentlig, hvertfall når man vet at man venter på å komme igang med prøvinga, man vet jo aldri hvor lang tid det tar for kroppen å stabilisere seg! :-) vi prøver for fullt denne mnd :)
Men jeg er ikke helt der at jeg driver med EL temping og sånt enda heller jeg da, men det er kansje lurt? 

Skrevet

Hadde nesten gledet meg litt til å være "prøver" jeg, første barn var ikke helt planlagt for å si det forsiktig, (men verdens nydeligste unge, høyt elsket), og så satt nestemann første uka etter jeg sluttet med p-pillen :babyjente:

Snakker om luksusproblem, men jeg følte meg nesten litt snytt.

Testing og slikt kan kanskje være greit om man ikke har jevnlig sex, eller det har gått en stund uten at noe skjer, ellers tror jeg jeg ville ventet. Nå skal det sies at i perioden jeg ble gravid hadde vi så lite sex at mannen lurte på om det var hans barn (for ordens skyld - det er det), men jeg har visst et reproduksjonssystem som rister av seg prevansjon ekstremt raskt.

Anonymous poster hash: 5d97a...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...