Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Er 19+0 i dag, og tror jeg klarer å kjenne fosteret nylig. Har lest rundt omkring om mange gravide som kjenner allerede i uke 13-14 og da som sommerfugler. Vet ikke om det jeg kjenner er fosteret eller kanskje bare tarmaktivitet kan du beskrive hvordan du kjente bevegelsene til den lille i magen? Anonymous poster hash: 304f9...8dc
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 De første bevegelsene var omtrent som bobler som sprakk. Litt senere vil jeg beskrive det som en liten fisk som slår med halen. Men det kan kjennes veldig likt ut som tarmaktivitet - har ikke vært gravid på 10 år nå, men har flere ganger kjent bevegelser i magen som har vært veldig like fosterbevegelser. Anonymous poster hash: 507be...225
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 De første bevegelsene var som sommerfugl eller en lett kiling i magen, men de kunne lett forveksles med tarmaktiviteter. Senere ble det til dunk, lette, men tydelige. Mot slutten kunne jeg føle at det var hånden/foten/rumpa som beveget seg mot huden. Det var nok det herligste med å gå gravid Anonymous poster hash: 8a412...84c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Som de andre over her De første bevegelsene kjentes ut som små såpebobler som sprakk hehe... veldig god og rar følelse Nå skal det sies at 12 år etter siste graviditet, kan jeg til tider fortsatt kjenne disse "boblene" som sprekker, så kanskje det var luft? Anonymous poster hash: ef6bd...81e
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Til å begynne med kjennes det som bittesmå bevegelser inni der, ikke ulikt tarmbevegelser men likevel noe "nytt" over det. Kan kjennes ut som en liten "poke" med en pekefinger eller noe, bare på innsiden. Etterhvert utvikler det seg til direkte smertefulle spark, særlig når du får et skikkelig hælspark rett opp i ribbeina e.l. Anonymous poster hash: 56b54...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå