Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 av cellulitter og strekkmerker? Jeg er slank og har kansje 1 eller 2 kilo for mye, men er helt innafor på BMI kalkulatoren hvertfall.. Gruer meg hvert år til hver sommer... skal ihvertfall operere magen neste år!!! Hilsen ei på 27 som er lei av strekkmerker og "smilehull"/cellulites... :-( Anonymous poster hash: 33718...2b9
Marriet Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Jeg er full av det jeg og. Kunne ikke brydd meg mindre. Orker rett og slett ikke bruke energi på det i hverdagen. Bruker badedrakt i svømmehallen og på stranda kommer det an på dagsformen hva jeg ikler meg. Hva slags operasjon tenker du å ta som skal fjerne strekkmerker og celulitter?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Selvfølgelig ikke, bare se rundt det i svømmehallen og på stranda så ser du både strekkmerker og cellulitter både her og der. Jeg er heldig med genene når det kommer til cellulitter, har ikke så mye av det. Men har derimot hud som strekker seg veldig og dessverre ikke er særlig elastisk så den trekker seg ikke noe særlig godt tilbake igjen. Jeg har derfor strekkmerker på magen, og skikkelig heng over keisersnittarret. Har i tillegg åreknuter så det ser ut som noen har tegner verdens elver inn på leggene mine med blå sprittusj, skikkelig kart. Jeg blåser ærlig talt i det, hvilken rolle spiller det da? Jeg bryr meg ihvertfall ikke. Så lenge man er sunn og frisk er det helt og fullstendig uten betydning. Anonymous poster hash: bc23a...0c4
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 jeg har også dager der det ikke bryr meg det spøtt, men noen dager som idag så kjenner jeg det gnager litt med tanke på reiser med flere familier osv.... Jeg skal igjennom en mageoperasjon for å stramme opp magen litt, og fjerne strekkmerker med laser.. jeg fikk strekkmerker ned til leggene og helt opp til puppene så jeg er ille.. men dem er lyse da heldigvis.. det er magen som gjør verst :-(( HI Anonymous poster hash: 33718...2b9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Jeg har strekkmerker på lår/hofter etter svangerskap.Hadde også endel cellulitter, men jeg har trent vekk mye av det. En kombinasjon av kosthold og trening, få ned fettprosent og opp muskelmasse tror jeg fungerer for de fleste. Strekkmerkene derimot, ja de blir man ikke kvitt på den måten. Anonymous poster hash: b9f01...405
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 jeg har også dager der det ikke bryr meg det spøtt, men noen dager som idag så kjenner jeg det gnager litt med tanke på reiser med flere familier osv.... Jeg skal igjennom en mageoperasjon for å stramme opp magen litt, og fjerne strekkmerker med laser.. jeg fikk strekkmerker ned til leggene og helt opp til puppene så jeg er ille.. men dem er lyse da heldigvis.. det er magen som gjør verst :-(( HI Anonymous poster hash: 33718...2b9 Så når dere reiser to familier sammen, barna løper rundt og leker, dere bader og koser dere, spiser lunsj på stranden, ler og koser dere, så bryr den andre familien seg om dine strekkmerker? Du tror det er viktig, tror det har noe som helst å si for hvor hyggelig dere kommer til å få det og deres syn på deg? Velger du venner etter hvordan de ser ut, hadde du syntes det var ekkelt å reise på ferie med noen som har et arr på magen, manglet et bryst etter brystkreft eller hadde cellulitter på baken? Har det virkelig noe å si for deg? Hvorfor tror du det har noe som helst å si for andre? Anonymous poster hash: bc23a...0c4
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Jeg velger ikke venner etter hvordan dem ser ut, jeg av alle har vel stor takhøyde for at folk er som dem er og sånn er det bare. Jeg bryr meg heller ikke hva folk må mene eller si, men jeg kjenner på det selv når jeg er blandt folk når det er sommervær med sommerklær da. Jeg tror ikke det har noe å si for andre, men det har noe å si for meg selv. Men jeg har en mistanke om at folk kansje ikke er så ille som jeg fikk det, derfor spør jeg om vi er flere her med mye av det, og om tips og triks kansje fra folk som er "plaga" med det :-) HI Anonymous poster hash: 33718...2b9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Jeg er undervektig i følge BMI, og trener en god del - likevel har jeg cellulitter spesielt på baksiden av lårene.. Jobber hardt med trening på det omerådet nå, så får jeg se om de forsvinner når fettprosenten der går ned. Har strekkmerker også, på mage og rumpe, men de plager meg ikke noe nevneverdig.. Synes cellulitter er verre :/ Anonymous poster hash: a2753...6d9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 Jeg er overvektig, men har hatt cellulitter hele livet på låra. Frustererendes, men sånn er det. Anonymous poster hash: f75de...05e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 Har masse strekkmerker på magen, innsiden av lårene og litt på puppene. I tillegg har jeg fettforkle 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå