Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 To barn, en 2-åring og en baby. Baby vil ammes ganske ofte, og det kræsjer gjerne med 2-åringens ønsker og behov. 2-åringen trasser og gjør rampestreker for å få oppmerksomhet mens lillesøster spiser. Blir helt svett jeg - hvordan gjør dere andre det når dere er alene med to? (barna har en far, dette er snakk om de gangene han jobber og jeg er alene med dem). Vet jo at det bør gå og at millioner av kvinner har gjort det før meg, men hvordan?! Anonymous poster hash: f7b13...df5
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Senker skuldrene og tar det time for time, dag for dag, år for år, plutselig er de store Mine er nå 7 og 8 år, verdens beste venner. Anonymous poster hash: 70dd5...9b3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Samme som over her. Ta en time av gangen. Engasjer den største med noe mens du mater baby. Dette går over. Snart leker de og er verdens beste venner! Anonymous poster hash: 658b4...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå