Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Har begynt å trene og gjort det en mnd nå. Har ikke gått ned en eneste kilo! Bare opp.... Har spist en del godis,men ikke mer enn vanlig. Klarer ikke kutte ut godisen!!!!! Anonymous poster hash: c2c65...5d9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Det er ikke så uvanlig, trening er gram. Skal en gjøre noe med vekten er det dessverre kosten som er viktigst, du vil ikke kunne spise godis som før etter å ha gått ned heller. Like greit å begrense den med det samme. Anonymous poster hash: a154c...ec7
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Du kan spise det du vil (i små mengder) så lenge du trenere hardere. Jeg har spist hva jeg vil, er et lite matvrak, men har gått ned 20 kilo siste året fordi jeg trener. Spiser jeg mye usunt en uke, må jeg løfte litt tyngre, svette litt mer, gå litt fortere. Lykke til! Anonymous poster hash: 56386...6ef
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Hvor mye trener du da, og hvor mye snop spiser du? Hva slags snop du spiser teller også inn. Om du spiser f.eks smågodt som vel er det snopet med mest kalorier, og spiser det hver dag, ja da må du trene hardt og lenge hver eneste dag også da om regnskapet skal gå i minus. Det er en grunn til at de sier trening fjerner gram og kosthold fjerner kilo, det er lettere å kutte ut 500 kalorier om dagen enn å trene bort 500 kalorier hver dag.... Selv ikke venninnene min som konkurrerer i idretten sin og trener minst 14 timer i uka kan spise hva hun vil uten å legge på seg, spiser hun mer enn hun forbrenner legger hun på seg hun også. Anonymous poster hash: f4a44...484
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Kutt ut godteri!!! Vanvittig mye kalorier! Spise regelmessig, sunt og næringsrikt. Anonymous poster hash: b9c7b...7d3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 For å gå ned 1 kg, må du forbrenne 7000 kalorier, så pr dag i en uke, så må du forbrenne 1000 kalorier pr dag, altså, 1000 kalorier som ikke inngår i kaloriinntaket ditt.. Si du spiser 2000 kalorier en dag, da må du forbrenne 3000. Godis og lignende trenger man virkelig å kutte helt ut, men du må holde deg til det du kan følge kaloriene på, og telle kaloriene.. Treningen har ingen efekt på vekttapet ditt, om du har høyere inntak enn uttak av kaloriene. Anonymous poster hash: 496f2...33b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Du går IKKE ned ved bare trening, det er en myte. Du må nok konsentrere deg om kostholdet også. Kutt godis, fortsett trening og du vil få resultater. Anonymous poster hash: d565b...597
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Jeg er 165 og veide 80 kg på fredag,i dag 79.1. Målet er å veie 65. Står i fare for å få diabetes og har nå fått kniven på strupen. Jeg har ikke kommet i gang med treningen ennå,men har time til uka. Mine måltider iløpet av en dag kan se slik ut: 07.00:2 husmann knekkebrød med magert smør og pålegg.1glass xtra lettmelk,vann og kaffe. 10.00:Samme som frokost. 12.00:Skyr og 1 glass appelsinjuice. 14.00:1 banan og 1 glass xtra lettmelk. 16.30:Kyllingfilet,salat med fetaost i olivenolje. 19.30:Samme som frokost pluss litt mandler. Blir jeg fysen tar jeg en new energisjokolade. Anonymous poster hash: 63457...d99
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 Jeg er 165 og veide 80 kg på fredag,i dag 79.1. Målet er å veie 65. Står i fare for å få diabetes og har nå fått kniven på strupen. Jeg har ikke kommet i gang med treningen ennå,men har time til uka. Mine måltider iløpet av en dag kan se slik ut: 07.00:2 husmann knekkebrød med magert smør og pålegg.1glass xtra lettmelk,vann og kaffe. 10.00:Samme som frokost. 12.00:Skyr og 1 glass appelsinjuice. 14.00:1 banan og 1 glass xtra lettmelk. 16.30:Kyllingfilet,salat med fetaost i olivenolje. 19.30:Samme som frokost pluss litt mandler. Blir jeg fysen tar jeg en new energisjokolade. Anonymous poster hash: 63457...d99 Ganske fin dagsplan dette her, men hvorfor ødelegge ALT med en sjokolade? Kan du ikke heller spise en banan til eller kanskje en liten vannis omså? Men bortsett fra den sjokoladen, er dette en fin dagsplan til inspirasjon HI. Trening er gram, kosthold er kilo!!! Anonymous poster hash: 719af...c5e
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 Jeg er 165 og veide 80 kg på fredag,i dag 79.1. Målet er å veie 65. Står i fare for å få diabetes og har nå fått kniven på strupen. Jeg har ikke kommet i gang med treningen ennå,men har time til uka. Mine måltider iløpet av en dag kan se slik ut: 07.00:2 husmann knekkebrød med magert smør og pålegg.1glass xtra lettmelk,vann og kaffe. 10.00:Samme som frokost. 12.00:Skyr og 1 glass appelsinjuice. 14.00:1 banan og 1 glass xtra lettmelk. 16.30:Kyllingfilet,salat med fetaost i olivenolje. 19.30:Samme som frokost pluss litt mandler. Blir jeg fysen tar jeg en new energisjokolade. Anonymous poster hash: 63457...d99 Da hadde jeg heller spist en nutrilettbar, eller enda bedre; lagd meg en smootie;) Anonymous poster hash: d565b...597
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 Da hadde jeg heller spist en nutrilettbar, eller enda bedre; lagd meg en smootie;) Anonymous poster hash: d565b...597 Det er 200 kalorier i en New Energy og 200 kalorier i en nutrilett-bar, jeg vet hvem jeg synes smaker best. Anonymous poster hash: f4a44...484
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #12 Skrevet 5. april 2016 Det er 200 kalorier i en New Energy og 200 kalorier i en nutrilett-bar, jeg vet hvem jeg synes smaker best. Anonymous poster hash: f4a44...484 Det handler mer om bare kaloriinnhold. Det handler om vaner som må snues for en varig endring. Anonymous poster hash: d565b...597
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #13 Skrevet 5. april 2016 Det er 200 kalorier i en New Energy og 200 kalorier i en nutrilett-bar, jeg vet hvem jeg synes smaker best. Anonymous poster hash: f4a44...484 Du vet HVILKEN som smaker best. Hvem handler om mennesker.... Anonymous poster hash: b9c7b...7d3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #14 Skrevet 5. april 2016 Ganske fin dagsplan dette her, men hvorfor ødelegge ALT med en sjokolade? Kan du ikke heller spise en banan til eller kanskje en liten vannis omså? Men bortsett fra den sjokoladen, er dette en fin dagsplan til inspirasjon HI. Trening er gram, kosthold er kilo!!! Anonymous poster hash: 719af...c5e Jeg spiser ikke en new energi hver dag,et par i uka. Jeg klarer ikke andre sjokoladebarer,og skal jeg klare dette uten store sjokoladesmeller nå i startfasen til sukkeravhengigheten gir seg,er dette rett for meg. Anonymous poster hash: 63457...d99
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #15 Skrevet 5. april 2016 Ja,jeg vet trening er gram og kosthold kilo! Men merker jeg mister litt motivasjon når jeg ikke har gått ned så mye som et gram å trent ganske hardt.Har trent både styrketrenig i grupper/alene vært ute på kveldsturer med innlagt intervall treninger osv. Trener/går tempo/jogger alt i fra 3-5 dager i uka. Kommer litt ann på. Spiser vanlig mat. Spiser ikke mye godis hver dag,men alltid noe. Er avhengig og klarer ikke motivere meg selv nok til å kutte ut!!!! Jeg sier det hver helg--> til mandag er det slutt... Men..... Jeg kan heller ikke kutte det helt ut 100% ! Må kunne unne meg noe godt. Men forskjell på hver dag og en dag eller to i helgen.ikke liker jeg skyr,cottage cheese osv. Og tar jeg en youghurt el. Så føler jeg bare jeg lurer magen. Har alltid hele mitt liv elsket godterier og er som en unge med egne penger🙈😳 er egentlig flaut. Hvor finner dere inspirasjon og hva bruker dere som belønning? Anonymous poster hash: c2c65...5d9
fredkris Skrevet 5. april 2016 #16 Skrevet 5. april 2016 Ja,jeg vet trening er gram og kosthold kilo! Men merker jeg mister litt motivasjon når jeg ikke har gått ned så mye som et gram å trent ganske hardt.Har trent både styrketrenig i grupper/alene vært ute på kveldsturer med innlagt intervall treninger osv. Trener/går tempo/jogger alt i fra 3-5 dager i uka. Kommer litt ann på. Spiser vanlig mat. Spiser ikke mye godis hver dag,men alltid noe. Er avhengig og klarer ikke motivere meg selv nok til å kutte ut!!!! Jeg sier det hver helg--> til mandag er det slutt... Men..... Jeg kan heller ikke kutte det helt ut 100% ! Må kunne unne meg noe godt. Men forskjell på hver dag og en dag eller to i helgen.ikke liker jeg skyr,cottage cheese osv. Og tar jeg en youghurt el. Så føler jeg bare jeg lurer magen. Har alltid hele mitt liv elsket godterier og er som en unge med egne penger er egentlig flaut. Hvor finner dere inspirasjon og hva bruker dere som belønning? Anonymous poster hash: c2c65...5d9 Jeg rett og slett bare bestemmer meg. Jeg trenger ingen belønning, jeg bestemmer meg og gjennomfører det jeg har bestemt meg for. Tar jeg pauser fra sukkerfri så er det fordi det er planlagt. Jeg har også spist godteri hver dag i mange år. For å gå ned en kilo i uka med trening må du løpe ca. 7-9 mil i uka om du ikke gjør noe med kostholdet. Da skjønner du hvor mye som skal til.
Marsch83 Skrevet 5. april 2016 #17 Skrevet 5. april 2016 Ja,jeg vet trening er gram og kosthold kilo! Men merker jeg mister litt motivasjon når jeg ikke har gått ned så mye som et gram å trent ganske hardt.Har trent både styrketrenig i grupper/alene vært ute på kveldsturer med innlagt intervall treninger osv. Trener/går tempo/jogger alt i fra 3-5 dager i uka. Kommer litt ann på. Spiser vanlig mat. Spiser ikke mye godis hver dag,men alltid noe. Er avhengig og klarer ikke motivere meg selv nok til å kutte ut!!!! Jeg sier det hver helg--> til mandag er det slutt... Men..... Jeg kan heller ikke kutte det helt ut 100% ! Må kunne unne meg noe godt. Men forskjell på hver dag og en dag eller to i helgen.ikke liker jeg skyr,cottage cheese osv. Og tar jeg en youghurt el. Så føler jeg bare jeg lurer magen. Har alltid hele mitt liv elsket godterier og er som en unge med egne penger🙈😳 er egentlig flaut. Hvor finner dere inspirasjon og hva bruker dere som belønning? Anonymous poster hash: c2c65...5d9 HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå