Gå til innhold

Hvordan forandre seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en svigermor jeg langt ifra liker mer. Hun er en naver, rett og slett, men langt ifra derfor jeg ikke liker hun lengre. Hun behandler ungene sine så ekstremt forskjellig, og det er ikke snakk om gaver, eller penger for det har hun ikke. Men det er snakk om bare å spørre hvordan ungen hennes har det. Hun sier verken godt nyttår, og såvidt hun sender melding å sier gratulerer med dagen.. hun gjorde det over facebook denne bursdagen. Kjæresten er et arbeidsjern uten like, og har stått på som bare pokker med utdannelse osv. Mens de 2 andre ungene kan man langt ifra skryte av, men dem er selvfølgelig gulle gulle selv om dem er eldre enn henne. Hun jeg er sammen med er i midten av 20årene.

Jeg er en person som ikke greier å smile og være kjempe hyggelig mot personer som jeg ikke syns noe spesielt om.  Hvordan kan jeg forandre meg? 

Vi vurderer også barn snart, noe som faktisk får meg til å grue meg litt fordi hun er bestemoren, og jeg kan egentlig ikke fordra hvordan hun er mot barnet sitt. Selv om "barnet" er voksen.

Anonymous poster hash: 831d2...a66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...