Gå til innhold

Jeg ønsker å se bra ut... FOR EKSEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sommeren skal jeg møte eksen min, det er over ett år siden vi sist så hverandre. Jeg har gått opp noen kilo siden den gang, og jeg tar meg ofte i å tenke at "nå må jeg slanke meg så jeg ser bra ut når vi treffes til sommeren". Hvorfor tenker jeg sånn? Jeg vil jo egentlig at motivasjonen for å slanke meg skal være slik at jeg føler meg sunnere, mer selvsikker osv. Men neida, "ikke spis sjokolade nå, for til sommeren skal du møte eksen". Jeg føler meg SUPER teit!

Jeg har ikke følelser for han heller, har ingen ønske om at vi skal finne tilbake til hverandre. Ikke en gang for en natt. Så hvorfor tenker jeg sånn?? Noen som har vært i lignende situasjon?  :legrine:

Anonymous poster hash: ab98f...11b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du vil at han skal ha lyst på deg uten at du har lyst på han :)

Anonymous poster hash: 6d91c...a6a

Skrevet

Hvem har ikke lyst og se bra ut for eksen sin? Greit med den motivasjonen vel? 

Anonymous poster hash: 27ab6...660
Skrevet

Jeg tenker slik ;) Han fant seg ny dame når vi var relativt nygift og hadde en baby. De ble sammen og har nå to egne barn. Hun nye er visst et troll og han er blitt den tøffelen😂Hun har lagt seg godt ut, og hun virker truet av meg, han får ikke snakke med meg alene osv.

Jeg vet at jeg ser veldig bra ut, jeg er trent, stram og kler meg ordentlig. Jeg har fått en solid utdannelse og klarer meg godt.

Når jeg skal treffe han, feks i skolesammenheng, passer jeg på å se fresh og sunn ut ;) Ikke fordi jeg vil ha han tilbake, men føler en liten, og kanskje barnslig glede ved å vise han hva han har "gått glipp av"😂

Vi var sammen i 12 år, gift de to siste og det er nå ca 8 år siden bruddet :)

Anonymous poster hash: 6c82f...a57

Skrevet

Jeg er helt motsatt. Jeg ser som regel helt jævlig ut hver gang eksen kommer og leverer ungen. Jeg har sovesveis, usedvanlige stygge hjemmealene-klær, sminken fra i går..Og jeg fryder meg :)

Jeg er altså så ferdig med den fyren, og skiter i hva han måtte mene og tenke.

Og så vet jeg at jeg kan se helt fantastisk ut om jeg vil.

Anonymous poster hash: 78aba...28c

Skrevet

Tja, uansett hva som motiverer til å spise sunnere og trene mer, er vel bra?  Det kommer uansett deg til gode. 

Til spørsmålet ditt, så synes jeg det ikke er så rart. Tror mange tenker som deg. 

Anonymous poster hash: 719b4...dec
Skrevet

Jeg vil også se bra ut foran eksen,men ville aldri livet hatt er forhold til han igjen eller hatt sex med han igjen.

Anonymous poster hash: c2049...100

Skrevet

Hva enn som motiverer deg er bra!

Jeg er forresten helt lik. Oppfører meg helt tullete forelsket når jeg ser gamle flammer, men jeg er virkelig fornøyd med mannen jeg har og er ikke interessert i noe med dem. Men se bra ut, det vil jeg! Vil ikke at de skal gå rundt å tenke "fy, søren var jeg med HUN?!". Jeg vil heller tenke det om de... ;)

Anonymous poster hash: 475cf...681
Skrevet

Det var så sykt deilig den gangen jeg møtte ungdomskjæresten (som var utro og sviktet meg) etter 15 år og han ikke kjente meg igjen med en gang. Når jeg ser på bilder ser jeg jo at jeg hadde noen kilo for mye, hår, sminke og klær var ikke så veldig avansert. Nå er jeg vel det mange vil kalle sofistikert. Jeg har ikke tenkt mye på han egentlig, men søren så fornøyd jeg var da han skjønte at jeg var "way out of his league".

Syns at det er helt topp å bruke en eks som motivasjon. Da har de en nytteverdi.

Anonymous poster hash: e1ea8...948
Skrevet

Ingen ønsker vel at exen skal tenke "hun har jammen forfalt".

Har jo et ønske om at han skal tenke "oi, hun ser flott ut, nesten flottere enn da vi var sammen"

Anonymous poster hash: 9d675...8a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...