Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Har veldig lyst å søke fra neste år. Men da fyller jeg 31...tenker du at det er i eldste laget? Alle som går der virker så unge.. Men det er kanskje helst i Oslo? Anonymous poster hash: c84db...8f8
Gjest Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Har veldig lyst å søke fra neste år. Men da fyller jeg 31...tenker du at det er i eldste laget? Alle som går der virker så unge.. Men det er kanskje helst i Oslo? Anonymous poster hash: c84db...8f8 De som går der er i varierende alder så vil ikke tro du vil føle deg utenfor Om det er det du har lyst til syns jeg du skal søke.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Politihøgskolen... Anonymous poster hash: c84db...8f8
Marriet Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Politihøgskolen... Anonymous poster hash: c84db...8f8 Det er du jo ikke for gammel til! Kjenner flere som har tatt den utdannelsen i "voksen alder" Kjør på, og bli en god en
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Har gått der selv:) Og eldste på mitt kull for snart 10 år siden var 41 mener jeg. Du er absolutt ikke for gammel! Det er bare bra å ha litt perspektiv på livet. Kjør på! Anonymous poster hash: defa3...ec1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Har gått der selv:) Og eldste på mitt kull for snart 10 år siden var 41 mener jeg. Du er absolutt ikke for gammel! Det er bare bra å ha litt perspektiv på livet. Kjør på! Anonymous poster hash: defa3...ec1 Det er ikke vanskeligere å få jobb som "eldre" da? Anonymous poster hash: c84db...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå