Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Hvordan er det? Hvis lønna stiger, skal ikke sykepengene også stige da, eller må jeg evt jobbe først? Anonymous poster hash: 62cc5...c6e
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Sykepenger fra NAV stiger ikke. Anonymous poster hash: b5f74...e05
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Hvis du får utbetalt lønn av arbeidsgiver under sykepenger perioden, så vil du også få lønnsstigning. Dersom sykepenger utbetales av Nav, så vil det ikke merke noe av dette før du begynner å jobbe igjen. Anonymous poster hash: 3473c...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå