Gå til innhold

Klokka er bare 10 og jeg har spist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 pølse med brød, 2 hveteboller, 1 liter vann og en gulrot. Gravid og ulvehunger:-/ livredd for hvordan dette skal ende! Klaret jo ikke la være å spise heller.

Anonymous poster hash: 3b094...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spiser du ikke heller sunn mat?

Da kan du spise temmelig mye med hod samvittighet.

Anonymous poster hash: f9416...ce8

Skrevet

Så veldig redd, kan du vel ikke være. Du kan jo ikke skylde på sult for å stappe i deg pølse og hveteboller til frokost!

Skrevet

Hvorfor spiser du ikke heller sunn mat?

Da kan du spise temmelig mye med hod samvittighet.

Anonymous poster hash: f9416...ce8

Er på jobb og hadde glemt nistepakke.!7 eleven vegg i vegg med kontoret mitt :-/

Skrevet

Jeg er og Gravid og spist i dag 1 skive med leverpostei med agurk. Glass melk.

Anonymous poster hash: b2f67...982
Skrevet

Så veldig redd, kan du vel ikke være. Du kan jo ikke skylde på sult for å stappe i deg pølse og hveteboller til frokost!

Er ikke hver dag det:-) men jeg er så sulten! Så jeg spiser mye. Prøver å spise sunt og variert, men i dag ble det sånn. Hysterisk sult .

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Husker da jeg var gravid, jeg kunne hive innpå med så mye dritt at jeg grøsser bare ved tanken. Spiste som regel sunt, men av og til MÅTTE jeg bare ha to baconpølser i brød, og en så gigantisk frozen yoghurt at dem på 7-eleven sikkert lurte på om vekta deres viste feil!

Jeg kan jo meddele at venninna mi som spiste sunt under svangerskapet har gått ned alle kiloene sine 2 måneder etter fødselen. Her er det 5 måneder siden, og jeg har fortsatt halvparten igjen. Blir jeg gravid igjen skal jeg nok gå ned til én baconpølse og normal størrelse på isen  :spise:

Skrevet

Er gravid jeg også. Og i går kjøpte jeg meg 2 rundstykker og et beger rekesalat. + en flaske fersk appelsinjuice.

Jeg spiste alt til lunsj. Et helt beger med rekesalat. Etterpå så jeg hvor mye kcal det inneholdt. Et beger var 800 kcal😫😫😫😫 + 2 rundstykker + 9 dl appelsinjuice...😫😫😫😫

Sinnsykt dulten der og da...

Enkelte dager må bare gå i glemmeboken.

Anonymous poster hash: a212f...b2d

Skrevet

Er ikke hver dag det:-) men jeg er så sulten! Så jeg spiser mye. Prøver å spise sunt og variert, men i dag ble det sånn. Hysterisk sult .

Har full forståelse. Noen dager blir bare sånn.. 😬

Anonymous poster hash: a212f...b2d

Skrevet

Husker da jeg var gravid, jeg kunne hive innpå med så mye dritt at jeg grøsser bare ved tanken. Spiste som regel sunt, men av og til MÅTTE jeg bare ha to baconpølser i brød, og en så gigantisk frozen yoghurt at dem på 7-eleven sikkert lurte på om vekta deres viste feil!

Jeg kan jo meddele at venninna mi som spiste sunt under svangerskapet har gått ned alle kiloene sine 2 måneder etter fødselen. Her er det 5 måneder siden, og jeg har fortsatt halvparten igjen. Blir jeg gravid igjen skal jeg nok gå ned til én baconpølse og normal størrelse på isen :spise:

Ja jeg gikk opp mye sist, til tross for elendig matlyst . Gikk fort av da:-) men lovde meg selv å være flink denne gangen:-) men inn i mellom tar lysten fullstendig overhånd!

Skrevet

KOS DEG… ikke hør på de som er negative.. Jeg spiste det jeg hadde lyst på når jeg var gravid. Noen dager var det masse dritt, andre dager mere normalt. Jeg gikk opp 14 kilo og gikk ned alt innen 2 mnd etter fødsel. :) Ikke stress, ikke ha dårlig samvittighet. Tenker mer: Balanse mellom kos, mat, trening av avslappning. Så sleng deg på sofaen og NYT det :D 

Det jeg ville vært mere bekymret over er amme perioden: hehehehe… Jeg har DET ulvehungere konstant pga ammingen…. :)

Anonymous poster hash: 89fd1...d57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...