Gå til innhold

Noen som har lurt mannen til å bli far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler litt skyld. Med nr. 3 lurte jeg min mann litt. Dvs. vi brukte å hoppe av i svingen, men en gang jeg satt på topp, lot jeg det stå til og gav meg ikke før han var ferdig, og jeg ble faktisk gravid. Egentlig kunne jeg fint klart og stoppet, men jeg lot som jeg ble revet med. Uansett så var jo han også med på det på en måte. Syns dere jeg har lurt han? 

Anonymous poster hash: e3d35...198
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa til mannen min at jeg TRODDE jeg var i en sikker periode selv om jeg ikke trodde det...resultatet ble nr 4, den største pappaungen av alle 😆.

Anonymous poster hash: bca9e...f43

Skrevet

Ja, det synes jeg når intensjonen din var å forsøke å bli gravid når ikke han ville det. På den andre siden så hadde han vel dyttet deg av når han kjente det nærmet seg hvis det hadde vært helt krise for han.

Anonymous poster hash: 6ff38...30b

Skrevet

Jeg føler litt skyld. Med nr. 3 lurte jeg min mann litt. Dvs. vi brukte å hoppe av i svingen, men en gang jeg satt på topp, lot jeg det stå til og gav meg ikke før han var ferdig, og jeg ble faktisk gravid. Egentlig kunne jeg fint klart og stoppet, men jeg lot som jeg ble revet med. Uansett så var jo han også med på det på en måte. Syns dere jeg har lurt han? 

Anonymous poster hash: e3d35...198

Du lurte ikke han .En voksen mann som er far bør vite at hoppe av ikke er en prevensjonsmetode.

Skrevet

Ja, det synes jeg når intensjonen din var å forsøke å bli gravid når ikke han ville det. På den andre siden så hadde han vel dyttet deg av når han kjente det nærmet seg hvis det hadde vært helt krise for han.

Anonymous poster hash: 6ff38...30b

Hun kunne ha blitt gravid også hvis de gjorde alt "riktig". Mange som blir gravide ved å hoppe av, og en voksen mann bør vite at det ikke er sikker prevensjonsmetode i det hele tatt. Vil han ikke ha barn - tre på kondom eller steriliser deg. At ingen menn vil bruke kondom får bli deres problem.

Skrevet

Da lurte du han, ikke nødvendigvis til å bli pappa, for det forstod han nok selv kunne skje om dere hoppet av i svingen. Men du lurte han med å gå lengre enn dere var enige om. 

Personlig kunne jeg aldri lurt noen til å få barn, her er det jeg som holder igjen, mannen ønsker flere. Mannen har såpass kunnskaper om fertilitet at han vet at om man ikke ønsker barn må man sørge for prevensjon selv, samme hvor mange prevensjonsmidler eller hvor steril den andre parten hevder å være. Så han hadde vært vanskelig å lure.

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Alle vet at når man har sex, så kan man bli gravid. Ingenting vil noen gang være 100% sikkert. Om man absolutt ikke vil bli pappa eller mamma, så bør man enten sterilisere seg eller bruke kondom. Men selv da kan det ende i graviditet, så hvis man mener livet er totalt ødelagt av et barn til, bør man nok avstå fra helt fra sex.

Mannen din gikk med på å hoppe av i svingen, noe som kanskje er kjent som det minst effektive prevansjonsmiddelet. Joda, du lurte han kanskje litt, men han burde ha tatt mer ansvar enn som så, han også.  

Skrevet

Hvis mannen din hadde hoppeavisvingen-sex var det et risikoprosjekt til å begynne med.

For alt du vet, kan det ha vært noen av de andre gangene som resulterte i barn og ikke den gangen du satt på topp. Just sayin`... 

Anonymous poster hash: 24bef...598
Skrevet

Joda, jeg gjorde nok det. Vi var stormende forelsket, og totalt ute av kontroll. Han spurte om jeg var i en sikker periode, og jeg sa ja, selv om jeg hadde testet for eggløsning samme dag og fått positiv test. Så ja, jeg lurte han nok. Likevel, jeg tror vi elsker hverandre høyt den dag idag, og vi har fått to barn til etterpå. Vi har det bra. :)

Anonymous poster hash: 3fcbe...3a8

Skrevet

Joda, jeg gjorde nok det. Vi var stormende forelsket, og totalt ute av kontroll. Han spurte om jeg var i en sikker periode, og jeg sa ja, selv om jeg hadde testet for eggløsning samme dag og fått positiv test. Så ja, jeg lurte han nok. Likevel, jeg tror vi elsker hverandre høyt den dag idag, og vi har fått to barn til etterpå. Vi har det bra. :)

Anonymous poster hash: 3fcbe...3a8

En mann som tror at det er noe som heter "sikre perioder" er så dum at han fortjener å bli bedratt. Det finnes masse bøker om emnet, Google, informasjon for ungdommer på helsestasjonen, og jeg regner med at han har hatt seksualundervisning på skolen. Hvis alt det der har gått ham forbi, er han rett og slett stokk dum.

Anonymous poster hash: 8a2fe...3f8

Skrevet

Jeg har sakt til gubben at no har jeg slutta med prev. 

Kven er da skuld i graviditeten ?

Anonymous poster hash: b58d5...f7f
Skrevet

Jeg har sakt til gubben at no har jeg slutta med prev. 

Kven er da skuld i graviditeten ?

Anonymous poster hash: b58d5...f7f

Begge to siden dere begge to har hatt sex :) Men det er ingen som blir lurt her akkurat. En mann som velger å ha sex uten prevensjon kan ikke komme etterpå og si at han er blitt lurt fordi han ikke visste hvordan barn ble til.

Skrevet

En mann som tror at det er noe som heter "sikre perioder" er så dum at han fortjener å bli bedratt. Det finnes masse bøker om emnet, Google, informasjon for ungdommer på helsestasjonen, og jeg regner med at han har hatt seksualundervisning på skolen. Hvis alt det der har gått ham forbi, er han rett og slett stokk dum. Anonymous poster hash: 8a2fe...3f8

eller han er gift med fortballfrue...

Anonymous poster hash: 5d28f...558

Skrevet

Om det du gjorde, hi, var å lure mannen din, så lurte mannen min meg med å bli gravid. Jeg måtte stoppe med ppiller Pga migrene, og i 2 uker var jeg uten prevensjon, før jeg skulle få inn en hormonfri spiral, begge oss visste om det. Jeg og han ville ikke bli gravid, og vi hoppet av i svingen, men en kveld så ville han ikke hoppe av, ikke fordi han ville ha barn, men fordi han ble så revet med. Så nå er jeg gravid, 3 Mnd igjen av svangerskapet. XD men med hånden på hjertet føler jeg meg ikke lurt, jeg sa: vi må slutte, så sa han, nei, og jeg godtok det, jeg sa ikke så mye imot egentlig, så det er vel ikke å lure noen :D

Anonymous poster hash: c909f...ea0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...