Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Hatt første kurskveld i kveld og venter spent på fortsettelsen😊 Noen med erfaring? Skal bruke det både på jobb og for meg selv . Anonymous poster hash: de677...2f3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Ja. Men det er rett og slett bare pusteteknikk det handler om. Anonymous poster hash: e9f64...f8b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Vært på helgekurs, men ikke brukt det noe særlig selv. Mannen brukte det på jobb, han sa de fleste fikk mye ut av det og merket at man klarte å holde fokus mye bedre. Startet hver arbeidsdag med 15 min for hele teamet i et halvt år. Anonymous poster hash: 22324...02d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Har gått på uniqe mind kurs, og har fått veldig mye ut av det. Anonymous poster hash: ea87c...02b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Har vært på et helgekurs. Det var sånn passe. Jeg følte ikke at jeg fikk så mye ut av det, men jeg vet om flere som sverger til det og mener livet er blitt forandret etterpå. Anonymous poster hash: 979b6...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå