Gå til innhold

Ha-ha... må bare le av meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel og vært det i nærmere tre år, ingen flørting, ingen kyssing, ingen sex på den tiden, har bare ikke møtt noen som har vært interessant nok.

Har akkurat reaktivert min nettdateprofil og i går dukket "Verdens Beste Kysser" opp med profil der også, og jeg har nå fullstendig manneabstinenser! :rolleyes:

Vi kysset en eneste gang for flere år siden, jeg kommer til å huske det kysset til jeg dør. Aldri vært noe mer mellom oss fordi han brått gikk inn i midtlivskrise og fikk helt panikk.

Men da jeg så ham igjen nå så fikk jeg sååååå abstinenser. Ikke nødvendigvis på ham, men på den riktige mannen ;)

Vil kline - nåååå! :D

Anonymous poster hash: c17a9...015
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde først det var en mann som hadde "Verdens beste kysser" som nick, og tenkte at det var jo også noe å falle for! Men jeg skjønte hva du mente etterpå, altså ;)

Anonymous poster hash: 699d9...00f
Skrevet

Trodde først det var en mann som hadde "Verdens beste kysser" som nick, og tenkte at det var jo også noe å falle for! Men jeg skjønte hva du mente etterpå, altså ;)

Anonymous poster hash: 699d9...00f

Ha-ha... beklager at det ble uklart. For meg er han Verdens Beste Kysser. Har kysset en del frosker og prinser i mitt liv, men ingen har vært i nærheten av å passe meg så god som han når det kommer til kyss. Han er i en klasse milevis over de andre, til og med de andre jeg har syntes var gode kyssere.

Og så utsultet jeg er, så slo abstinensene på nærhet, klining og sex rett inn etter å plutselig ha sett ham. Datesiden mener visst vi er den perfekte match også, nesten 100 i match.

Jaja, jeg får mimre litt og håpe riktig mann dukker opp snart i stedenfor.

*mimrer tilbake til en flott varm sommernatt med verdens beste kyss idet solen stod tidlig opp" :blush:

Skrevet

Ha-ha... beklager at det ble uklart. For meg er han Verdens Beste Kysser. Har kysset en del frosker og prinser i mitt liv, men ingen har vært i nærheten av å passe meg så god som han når det kommer til kyss. Han er i en klasse milevis over de andre, til og med de andre jeg har syntes var gode kyssere.

Og så utsultet jeg er, så slo abstinensene på nærhet, klining og sex rett inn etter å plutselig ha sett ham. Datesiden mener visst vi er den perfekte match også, nesten 100 i match.

Jaja, jeg får mimre litt og håpe riktig mann dukker opp snart i stedenfor.

*mimrer tilbake til en flott varm sommernatt med verdens beste kyss idet solen stod tidlig opp" :blush:

Men så ta kontakt med han da!!! Jeg heier på det!

Anonymous poster hash: 36729...cd2

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan noen kan like kyssing og klining.

Anonymous poster hash: b4a16...baa

Skrevet

Veldig synd for deg. Går glipp av noe.

Anonymous poster hash: ad1bf...524

Skrevet

Skriv til han!

Gode kyssere er det ikke flust av ;)

Jeg jobbet med en mann som ikke interesserte meg noe særlig, kjente han ikke så godt og han virket rett og slett lite interessant :)

Vi havnet på samme bord på en fest. Mannen var jo ok spennende! Men, det store mennet... Da han kysset meg var jeg solgt! FOR en kysser. Jeg smeltet fullstendig! Og i dag fire år senere, bor vi sammen og kyssene hans får meg fortsatt til å bli mo i knærne hehe...

Anonymous poster hash: 04de0...6b1

Skrevet

Jeg forstår at du aldri har møtt en mann som kan KYSSE! Ahhh for da ville du aldri skrevet dette ;)

Anonymous poster hash: 04de0...6b1

Skrevet

Forstår GODT hva du mener. Jeg opplevde dette med to menn, og det var fantastisk på mange måter. men vi var ikke meant to be, vi fungerte ikke i hverdagen. Nå er jeg sammen med en mann som er elendig til å kysse. Desverre tenker jeg over dette når vi kysser, og det kjenner jeg er trist.

Anonymous poster hash: 38bbe...edf
Skrevet

Godt det er flere som forstår hva jeg mener ;)

Jeg har som sagt kysset en del menn i mitt liv (er over 40), men ingen har vært i nærheten av å være i nærheten av hvordan det var å kysse denne mannen. Det der med at tærne krøller seg, knærne svikter og hodet bare blir HELT tomt bortsett fra å registrere den vanvittige elektrisisteten som går i hele kroppen..... jeg trodde det bare var slikt man leste om i klissromaner.. men der tok jeg feil.

Har ikke sett denne mannen på 7-8 år nå, tror jeg. Trodde en gang vi ville passe sammen, men vet jo egentlig ikke, tolker det egentlig slik at siden han fikk panikk den gangen så er det ikke noe mer å bygge på mellom oss. Men hvem vet ;)

Han jeg var sammen med sist var ingen stor kysser, og jeg må innrømme at jeg innimellom savnet ordentlige kyss. Men han oppveiet det ved at vi hadde den beste sexen jeg noengang har hatt. Kan jo være at Verdens Beste Kysser ikke er god i senga ;)

Har vært inne på tanken å sende en liten melding, men får se hva jeg gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...