Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Jeg er stemor til to barn og har tre sammen med mannen.Jeg lurer på hvordan andre stemødre har det?Er dere _snillere_med dem enn egne?Har dere mye ansvar for dem?(Jeg er 70%alene med dem pga far har den jobben han har..)..fortell litt😊 Anonymous poster hash: dce8c...b9d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Hvor er moren deres? Anonymous poster hash: c847c...ecd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 De bor fast her, er hos mor annenhver helg Anonymous poster hash: dce8c...b9d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 De bor fast her, er hos mor annenhver helg Anonymous poster hash: dce8c...b9d Så pass. Du har de alene 70% av tiden. Hvorfor er de ikke hos moren i stedet? Jeg er stemor,men hadde ikke orket å ha barna alene pga jeg føler jeg må være snillere og mer tolmodig med de enn med mine. Ikke er de flink å lye heller og de har sine utfordringer Anonymous poster hash: c847c...ecd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Jeg er stemor til to,og har 3 egne. Jeg er nok mer "snill" med stebarna av forskjellige årsaker. Moren deres er psykisk syk og den eldste sliter med dette. Faren deres,min mann stiller for høye krav til de,ikke adekvat ift alder,så da tar jeg de i forsvar når jeg må. Mannen jobber mye så ungene og jeg er mest alene. Har en god rutine på hvordan vi alle liker å ha det og det er deilig. Mange tror at jeg må ha det slitsomt med 5 barn,men det er det ikke. Barna er medgjørlig,og de minste forguder elstdemann og de koser seg sammen. Anonymous poster hash: d062d...530
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Ville aldri orket å hatt stebarnet her 70%.. Han er slitsom, klengete, støyete, rotete, bråkete, umulig å gi beskjeder til, urolig, frekk, etc etc. Og far er L A T. Anonymous poster hash: 60f59...4e2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Stakkars det barnet Som har deg til stemor. .. hvordan hadde du følt deg om det var noen som snakket sånn om ditt barn? Anonymous poster hash: e6386...14b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Mannen har én fra før. Vi er én felles. Barnet er her 40%. Mannen er sjelden borte når hun er her. Jeg henter og leverer henne da, hun går på skole rett ved jobben min så det passer best at jeg gjør det. Helt greit. Jeg slet litt med å venne meg til å bo med barn i starten, også et større barn. Tok meg ett års tid å venne meg. Nå fungerer vi veldig fint som familie og har gode samvær. Anonymous poster hash: 8be75...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå