GÃ¥ til innhold

Har mannen deres tatovert noe som handler om barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilde eller motiv eller tekst? Nyssjerrig hva de har :D

Fortell 💖

Anonymous poster hash: 3c62b...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fri og bevare meg.

Hehe OK :P

Skrevet

Hadde han tatovert seg så hadde han ikke vært mannen min lengre for å si d sånn!

Anonymous poster hash: b84ba...50b

Skrevet

Jepp!

Han er min x, men allikevel...

Han fant ut at han like godt skulle tatovere seg selv :o

Skrev forbokstavene på leggen med et hjerte i mellom... Haha nå ser det ut som en åreknute på avstand... Nice! ;)

Anonymous poster hash: 866ea...e48

Skrevet

Nope, han vet hvor mange unger han har, hva de heter og hva de betyr for han. Han har heller ikke behov for å fortelle dette til andre.

Jeg er veldig lite glad i harry-begrepet, men å tatovere ungenes navn troner høyest oppe på den listen for min del. Smakløst, fantasiløst og tacky.

Anonymous poster hash: b3384...bac

Skrevet

Jeg ville ikke ha svar fra dere som ikke har en mann med dette :)

Skrevet

Min eks har navnet til ene barnet og et motiv som handler om det andre på underarmen :) Men så er vi begge sånne harrye typer som driver med tatoveringer ;)

Anonymous poster hash: 3def4...ace

Skrevet

Min eks tatoverte guttas navn på underarmene og fødselsdatoen deres på leggene. Så fikk vi en datter og siden han nå manglet plass så tatoverte han navnet hennes nedover langs siden på overkroppen. Vet ikke om han har fått på fødselsdatoen hennes nedover den andre siden ennå. Jeg ser ikke kroppen hans lenger :P

Anonymous poster hash: e05f5...024

Skrevet

Jeg ville ikke ha svar fra dere som ikke har en mann med dette :)Anonymous poster hash: 3c62b...327

Da må du lære deg å formulere deg mer presist. Du spør om mannen har tatovering. Det har ikke min.

Anonymous poster hash: e0a01...a6b

Skrevet

Hadde han tatovert seg så hadde han ikke vært mannen min lengre for å si d sånn!

Anonymous poster hash: b84ba...50b

Hadde du virkelig skilt deg om han skaffet seg en tatovering? Verdsetter du ikke ekteskapet høyere enn det?? 😳😳

Anonymous poster hash: e05f5...024

Skrevet

Da må du lære deg å formulere deg mer presist. Du spør om mannen har tatovering. Det har ikke min.

Anonymous poster hash: e0a01...a6b

Har formulert meg helt greit. "Har mannen deres tatovert noe som HANDLER om BARNA"

Skjønner ikke hvorfor du svarte viss han ikke har det :P

Skrevet

Har formulert meg helt greit. "Har mannen deres tatovert noe som HANDLER om BARNA"

Skjønner ikke hvorfor du svarte viss han ikke har det :P

Det er et ja/nei spørsmål. Da må du tåle å få ja eller nei til svar.

Og- nei takk og pris så har han ikke det.

Skrevet

Det er et ja/nei spørsmål. Da må du tåle å få ja eller nei til svar.

Og- nei takk og pris så har han ikke det.

Ja også utdypte jeg meg under der.. Leste du ikke alt?

Skrevet

Nei, men han irriterer seg over at ikke har spart p barnetegninger fra ungene, jeg skal nemlig tatovere en barnetegning som hver av mine barn har laget når de var små. Han er så misunnelig. Han vurderer å tatovere de jeg skal, men han syns det blir litt feil iforhold til sine egene unger. Vi har nemlig bare unger på hver vår kant. Mine unger syns det hadde vært bare koselig om han gjorde det, men for han blir det litt feil når han ikke har slikt av sine egene også. Så nå må jeg passe på å alliere meg med moren til vårt bonusbarnebarn, slik at vi får spart på en som kan passe som en tatovering på han. Jeg tror nemlig ikke han kommer på dette selv. (Han er en mann i tankegangen nemlig) Jeg kjenner også han som tatoverer han, så mulig vi må lage en skikkelig overraskelse til han. Han kommer til å tenne på den ideen.

Han har flere tatoveringer. To av tre har han tegnet helt selv, den siste er en kombinasjon av selvtegnet og en tatovør som har tegnet.

Navn kommer han aldri til å tatovere. Han har sitt eget navn i en av tatoverinene, det angrer han på selv om han er veldig fornøyd med tatoveringen. Han heter nå nemlig ikke det samme som står på armen hans, hoho.

Anonymous poster hash: b74cc...dbb

Skrevet

Min nye kjæreste har navnene på ungene tatovert på hele underarmen, jeg synes det er blodharry. Men hun er ikke mann da

Anonymous poster hash: ac6b5...706
Skrevet

Ja, han har navnet på sitt første barn tatovert på brystet. En ting er den blodharry tatoveringen, en annen ting er at den er skrevet med veldig stygg, snirklete skrift. Og nå vil han tatovere navnet på vårt felles barn der og. Greit nok, men ikke noe must for min del :P

Anonymous poster hash: c6967...391

Skrevet

Man burde virkelig klare å tenke 10 år frem i tid og innse at det er bare flau og pinlig. Riktignok bedre enn navnet til samboeren eller ektefelle, å ha eksens navn på kroppen er en straff i seg selv.

Anonymous poster hash: 0285d...f40
Skrevet

Nei, men han irriterer seg over at ikke har spart p barnetegninger fra ungene, jeg skal nemlig tatovere en barnetegning som hver av mine barn har laget når de var små. Han er så misunnelig. Han vurderer å tatovere de jeg skal, men han syns det blir litt feil iforhold til sine egene unger. Vi har nemlig bare unger på hver vår kant. Mine unger syns det hadde vært bare koselig om han gjorde det, men for han blir det litt feil når han ikke har slikt av sine egene også. Så nå må jeg passe på å alliere meg med moren til vårt bonusbarnebarn, slik at vi får spart på en som kan passe som en tatovering på han. Jeg tror nemlig ikke han kommer på dette selv. (Han er en mann i tankegangen nemlig) Jeg kjenner også han som tatoverer han, så mulig vi må lage en skikkelig overraskelse til han. Han kommer til å tenne på den ideen.

Han har flere tatoveringer. To av tre har han tegnet helt selv, den siste er en kombinasjon av selvtegnet og en tatovør som har tegnet.

Navn kommer han aldri til å tatovere. Han har sitt eget navn i en av tatoverinene, det angrer han på selv om han er veldig fornøyd med tatoveringen. Han heter nå nemlig ikke det samme som står på armen hans, hoho.

Anonymous poster hash: b74cc...dbb

Takk for svar :D så stilig!!

Skrevet

Nei, heldigvis ikke! Det er det mest harry jeg ser *grøssoggru*

Anonymous poster hash: 2ea09...787
Skrevet

Hehe, husker jeg leste om gutten på 15 som nektet være i nærheten av mammaen sin om hun ikke gjemte tatoveringen med navnet hans med klær. Han syntes det var så kleint...

Anonymous poster hash: 10306...183

Skrevet

Huff, nei. 

Anonymous poster hash: 049e1...d77
Skrevet

Nei, selvsagt ikke! Ville aldri ha giftet meg med en mann som syntes tatoveringer var kult.

Anonymous poster hash: a407f...a27
Skrevet

Nei men jeg har 😃

Anonymous poster hash: a2687...6e1

Skrevet

Eksmannen tatoverte navn og fødselsdato, med en blomst tilhørende hver.

Han har også tatovert et pinup-bilde av meg, med bryllupsdatoen under. Har sagt han kan tatovere balaklava eller B-gjeng-maske på den.

Han har forsåvidt tatovert hele kroppen, min nåværende kjæreste har ingen tatoveringer, jeg bryr meg ikke veldig om noen av delene. Men, heller all-in, enn en enslig, bitteliten tatovering.

Anonymous poster hash: eb2ff...3f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...